Svar 2, 300m

Efter husköp så har en grannvilla brunnit (mordbrand), flertalet inbrott skett i närområdet och andra oroligheter. Larmet skulle komma väl till plats så hela familjen kan sova tryggt och gott im nätterna.
 
Matzeball
Svar 2

Det här låter precis som det jag har letat efter. Nu kan jag få full koll på vilka dörrar och fönster som är öppna. Till och med i garaget som ligger 100 meter från huset. Den som går in där blir registrerad också.
 
Svar: 2. Upp till 300 meter.

Motivering: För att ett "Home Safety Starter Kit" skulle hjälpa till att stilla min gnagande oro varje gång som jag lämnar mitt hem.
 
Svar: 2 (Upp till 300 meter).

Jag skulle ha behövt Panasonics Smart Home-systemet redan nu, då bonusdottern inte vågar sova själv efter ett mordförsök på pizzerian bredvid. Så den här helgen fick jag åka själv till torpet för att sambon ska hålla henne sällskap. Ett larm skulle ge henne trygghet och oss en möjlighet att fortsätta våra sköna helger i torpet.
 
Svar: 2 Upp till 300 meter.
Mitt hussystem för larm och styrning börjar bli gammalt och det är svårt att hålla igång. Generalagenten för mitt system har klappat ihop så det går inte att få support och reservdelar längre. Jag har sedan något år tillbaka kollat upp ett antal olika system utan att kunna besluta skrotning av befintligt system och inköp av något nytt. När nu Panasonics kommer med ett nytt KX-HN6010 Home Safety startpaket är det naturligtvis väldigt intressant. Prisbilden för Home Safety ser också hyfsad ut (hoppas dock att priset går ned med stigande försäljning). Om jag får startpaketet så kommer det att öka säkerhet och manöverbarhet samtidigt som det hela blir enklare att installera med den metod Panasonics valt för inlärning av nya apparater. Kul med nåt nytt!
 
Svar: 2. Upp till 300 meter

Motivering:

Hade nyligen besök av två tjuvar. Denna gången gick det bra, då jag precis kom hem med bilen, och mötte då en Postnord-skåpbil som körde långsam på gatan, då detta var sent på kvällen så blev jag misstänksam, och gick runt huset och såg då två typer gömma sig bakom en buske, där de trodde att jag inte såg dem. Jag frågade vad dom gjorde på min tomt ett par gånger(med hög volym), vilket gjorde att de blev rädda och började springa, och med mig efter. De hade dels försökt ta en robotgräsklippare, som har larm och kod, så den låg halvt isärplockad, och när det inte gick så försökt de bryta upp en dörr - med en spade, hittade fler spadar där dom stod och gömde sig.
Så denna gång hade jag tur, att det var små rädda amatörer, då ett larm skulle passa väldigt bra just nu.
 
2 Upp till 300 m

Har precis hamnat på landet och behöver verkligen veta när dörrar öppnas på avstånd...
 
Svar:
2. Upp till 300 meter

Motivering:
Har precis köpt en sommarstuga mitt inne skogen och ett hemlarm från Panasonic skulle passa perfekt för att säkra upp huset mot oönskat besök.
 
Svar 2 upp till 300 m

Detta vore guld för oss, vi bor längst ner på en återvändagata och utan gatubelysning, detta kit skulle bli starten för att familjen skulle kunna sova tryggare om natten när ja är borta på jobb!
 
Svar 2
Var på Hem och villa mässan och besökte Panasonics Smart Homes monter och detta kit är har inte bara ursnygga produkter det är allt vad vi har letat efter.
Larm
Smartare hem
Kontroll på barnen när dom är hemma själva
Vatten detektor
Detta är bara en liten del av användningen .

PS skulle gärna se en monter från byggahus på hem och villa mässan DS
 
2. Upp till 300 meter

Då vi bor på landet och med en fru som blir rädd när hon kollar på efterlyst, skulle denna lyx pryl passa som handen i handsken för oss. Detta skulle göra så hon vågar gå upp på toa själv på natten och slipper väcka mig från min skönhetssömn :)
 
Svar: Upp till 300 meter.

Motivering: Har länge funderat på att ta tag i detta. Det som hindrar är väl en kombination av lathet samt att min bättre hälft är lite allergisk mot alla nya projekt hela tiden ☺️
Panasonics system verkar däremot så pass användarvänligt att det skulle fungera hos oss.
 
2. Upp till 300 meter

Har men det inte i huvudet, så måste man har det i hemmet. Smart! :)
 
Svar 2

Behöver en julklapp
 
Hej,
Svar: 2. Upp till 300 meter.
Motivering: Har en polare som har en nervös fru. Hon kan knappt sova själv i deras sommarstuga och skulle behöva känna sig säkrare. Han är alltid först med nya prylar men detta har han inte pratat om. Skulle vara kul att överraska både honom och hans fru med en sak de faktiskt behöver:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.