Orientexpressen
2. Rostfritt och aluminium
Har jag tillgång till en terrassvärmare kan mina vänner och jag sitta ute och mysa mycket längre i det sköna höstvädret utan att behöva pälsa på oss så mycket att vi försvinner. Mina vänner sitter nu hemma och håller alla tummar på att det är jag som vinner.
 
Svar: rostfritt och aluminium
Vi hoppas kunna flytta in i vårat hus i vinter. Och det skulle vara super härligt om man trots vintern kunde få mysa på altanen och fira vårat nya fina hus.
Så jag vill gärna vinna.
Och pst... det blir lätt mörkt och kallt på landet. I skärgården.
 
2. Rostfritt och aluminium

Skulle sitta perfekt på våran balkong som vi håller på att glasa in. Då kan vi sitta där även när det börjar bli kallare.
Sambon är dessutom gravid och då kan hon sitta där i lugn och ro och samtidigt ha det varmt och skönt.
 
Svar 2: Rostfritt och aluminium.

Jag hoppas vinna då vårt uterum idag fungerar som kök och ibland även matplats under köksrenoveringen.
Ett under renovering kök med gipsskivor på väggarna och skyddsplast över köksö.
 
Svar: 2

Det skulle ju vara perfekt till altan i stugan. När man kommer ut på fredagkvällen och det är lite ruggit inne går man med en filt till altanen och njuter av stillheten (och värmen).
 
Svar: 2
Våra 5 barn älskar att sitta ute trädgården på kvällarna med mamma och pappa. Nu är det aningen kallt så vi skulle bli glada om vi kunde ha mysigt där ute ett tag till. Och med tanke på energieffektiviteten så är vi ett bra val - sju personer som delar på den härliga värmen.
 
Svar:2
Skrapat och rostskyddat på med trall
Terassen blev fin, men hu så kall.
Måste avboka resan till Portugal
Passet gått ut o pengarna slut.
Vinna denna värmare
vore en höjdare.
 
Alternativ 2. För att jag vill vinna tävlingen! Vinsten får jag använda nästa år för ärligt talat vem sitter ute nu i detta vädret?
 
Alternativ 2 är rätt.

Alla pratar om terassen som plats för värmaren?

Min sambo har suttit med fleecetröja och filt under de varma sommarkvällarna när jag suttit i t-tröja och shorts. Om hon skall överleva vintern behöver hon ha denna i sängen att krama istället för mig!
 
Svar: 2

Vi har visserligen en terrassvärmare … men den har suttit på altanen sedan urminnes tider. Den blir visserligen varm … men det låter så otäckt om den. Den är visserligen stor … men det hänger på trekvart eftersom den sitter i taket – som inte är vidare stabilt just där den sitter. Så, ja. Vi skulle GÄRNA vilja ha en ny, fräsch, pålitlig kvalitetsterrassvärmare för mysiga höstkvällar (kanske till och med vinterkvällar).
 
Svar 2: Rostfritt och aluminium

Vi har nyligen flyttat ihop in i en lägenhet med veranda, och det bästa med vårat hem är att sitta ute och mysa. Med den här härliga infravärmaren kommer vi kunna förlänga sommaren!
 
Svar 2

En rundstrålande terassvärmare hade ju faktiskt varit alldelles utmärkt till de sena september kalasen. Då slipper ju de som inte får plats inomhus att frysa 😀
 
Denna veckan önskar vi ett stort grattis till Tobbew som vunnit en terrassvärmare som förhoppningsvis kan värma när dörrarnas tillkortakommanden gör sig kännbara.

Motivering: Jag har byggt ett uterum, men glasdörrarna är sämre än specificerat, så det blir väldigt kallt där ute. Plus att vi var klumpiga nog att bygga rummet så att det är onödigt skuggat. Men med lite elvärme så kanske vi kan få några veckor till där ute.
 
  • Gilla
tobbew
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.