Svar: 2

Nu kommer hösten, som kan vara kall och ruggig, men med en värmare och en varm kopp kryddigt té och några goda vänner så kan en mörk höstkväll, upplyst av månen, på altanen vara precis hur mysig som helst.

Sedan fattas bara en hot tub, men det får bli en annan tävling. ;)
 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium
Njuter av att sitta ute på verandan. En värmare skulle förlänga tiden att vistas ute
 
Rätt svar i tävlingen är 2. Rostfritt stål och aluminium.

Jag vill gärna vinna en Termo Cortina terassvärmare, Det är precis som med Kärlek, utan värme så blir det inget vidare bra. Nu finns ingen värme ute så vad passar inte bättre än att kunna sätta på terassvärmaren och njuta av ett glas vin på uteplatsen. Den passar ju så bra med sin snygga design och kvalitet.
 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium

Har haft lite smått ångest över att det varma vädret ska sluta,
drömmer om att sitta ute på terassen länge och njuta.
Bjuda vännerna på grillat utomhus trots att det är "fel" säsong
- kanske kan vi avsluta utekvällen med gitarrspel och sång.
Hoppas att ni på Byggahus.se väljer just mig på septembers sista dag,
för jag lovar att ingen hade blivit gladare av denna vinst än jag! ;)
 
Svar: 2

Många terrasser här i området är inglasade, något som min tyvärr saknar. En värmare hade definitivt skapat en trivsammare miljö nu när hösten står för dörren. :)
 
Svaret är 2
Jag vill vinna den för att vi har en stor balkong med fantastisk utsikt men det är för kallt Att sitta där.
 
Svar 2
Har precis renoverat uterummet, så där vill man ju sitta så mycket man kan, fast att de börjar bli kallt 😜 Den ser ju ut att klara av att värma en hel del👍
Renoverat uterum med rottingmöbler, upphängd stol och vita panelväggar.
 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium

Motivering: Jag vill jätte gärna vinna en Termo Cortina för det skulle innebära att jag skulle kunna utnyttja min nya balkong några höstveckor till :)
 
Svar 2

Jaaa, jag som ska bygga altan i helgen 😄👏 och hade gett upp om denna sommaren med...
Flyttade in i mitt lilla hus, jag & sonen förra våren & ingen altan har vi, men till helgen skall det byggas, och då vore det ju SUPERHÄRLIGT att få vinna en Termo Cortina, så hinner vi njuta några kvällar på den i höst !!! 😊
 
2. Rostfritt och aluminium Min motivering: Skulle verkligen vara mysigt att krama ut lite mer av kvällarna efter långa jobbdagar inomhus...börjar tyvärr bli kyligt att sitta ute när solen försvinner ner :)
 
2. Rostfritt och aluminium

Å det vore så fint att kunna utnyttja uterummet ett tag till. Jag behöver någonstans att rasta ungarna - efter dräneringen får de inte gå ut på leråkern (fd gräsmattan) nu när det har börjat bli regnperiod.
 
Den är tillverkad av 2.Rostfritt och aluminium.
Min motivering; Jag bor i Norrbotten, älskar mitt uterum och vill förlänga terasstiden lite,till snön kommer i alla fall;)
 
Svar 2. Rostfritt och aluminium

Vem skulle inte vilja ha en sådan i sitt uterum?

Både jag och min sambo är frusna så denna skulle sitta perfekt för vår del.
 
Svar: 2

Så kallt från golvet på vår glasveranda. Skulle vara så skönt att ha en terrassvärmare så kunde man sitta där och mysa längre på höstarna. Jag har inte sett någon liknande terrassvärmare som denna som både är fin och verkar ta liten plats. Hoppas den blir min :wow::rolleyes:
 
Svar:
2. Rostfritt och aluminium

Motivering:
Jag har byggt ett uterum, men glasdörrarna är sämre än specificerat, så det blir väldigt kallt där ute. Plus att vi var klumpiga nog att bygga rummet så att det är onödigt skuggat.

Men med lite elvärme så kanske vi kan få några veckor till där ute.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.