Bauhaus Sisjön har öppningserbjudande bl.a.
Makita 18v tigersåg 849kr
Makita 18v slagskruvdragare 849kr
Makita 18v skruvdragare macpac 3st 4ah batterier och laddare 2395kr
Makita maskinerna är vita vilket är lite tråkigt men billigt är det.
Kolla in Bauhaus hemsida för mer tips
Mvh TBorg

Och priser gäller även i Bäckebol
 
Redigerat:
knipo skrev:
Jag var inne och skulle beställa. Priset var fortfarande 999kr, hela tiden när jag fyllde i infon i kassan.
När jag klickat mig fram till kassan för att betala blev jag lotsad till Sparbanken, vilket var fel, så jag klickade bakåt. Priset var fortfarande 999kr.
När jag kom till min bank (Nordea) så var plötsligt min kundvagn tom! (Nog för att Nordea tar för sig, men det här är ju löjligt. :rolleyes:
När jag klickade i tältet i kundvagnen igen hade priset höjts till 1599! :sly:
Senare under kvällen testade jag igen, och då gick beställningen igenom utan problem med de "gamla" priserna.
Tält med fyra väggar för 999kr.
Så ni som missade, testa igen!
 
Clas i sjön har 10 % på en weborder i dag. Är jäkligt sugen på deras planhyvel som har fått så många positiva betyg. Nu frågar jag er, är det ett bra köp eller? Just nu 3 timmar 25 minuter kvar.
 
Du måste väga in frakten jmf. om du åker till butik och handlar den... och om du orkar vänta till att de har klubbdagar och 20% på ett köp...
 
Tack för svaret! Men det gällde bara på weborder, och i dag, jag har 5,5 mil till närmaste Classe. Det kostar mer att köra fram och tillbaka än 279:- vilket frakten skulle kosta. Och nu (21:49) är alla butiker stängda. Och klubbdagar gäller väl bara på utvalda produkter? 2:12 kvar.
 
Riktigt bra priser på Bauhaus. Vill köpa skruvdragaren med 3 batterier. Men behöver man 3st dragare med 6st batterier ? :/.....
 
H
TBorg skrev:
Bauhaus Sisjön har öppningserbjudande bl.a.
Makita 18v tigersåg 849kr
Makita 18v slagskruvdragare 849kr
Makita 18v skruvdragare macpac 3st 4ah batterier och laddare 2395kr
Makita maskinerna är vita vilket är lite tråkigt men billigt är det.
Kolla in Bauhaus hemsida för mer tips
Mvh TBorg

Och priser gäller även i Bäckebol
Tackar för tipset. Riktigt bra priser.
 
Gällande planhyvelnn: jag har tittat på den men har avstått. Köp något bättre på blocket inom några månader istället :)
 
pools skrev:
Tack för svaret! Men det gällde bara på weborder, och i dag, jag har 5,5 mil till närmaste Classe. Det kostar mer att köra fram och tillbaka än 279:- vilket frakten skulle kosta. Och nu (21:49) är alla butiker stängda. Och klubbdagar gäller väl bara på utvalda produkter? 2:12 kvar.
Och frågan var ju, är det ett bra köp eller inte?
 
Nej jag tror inte att det är ett bra köp. Men vadå 10% på så litet pengar med den frakten. Antingen vill du ha den eller inte. Vill du spara 100 kr kan du säkert finna jula- eller biltemavariant. Men men det är svårt att svara på. Du kanske har vägarna förbi när det är vanliga klubbdagar (20%) eller kan vänta på sänkt pris/utgående modell.
 
U
Fyller på med fler tips från Bauhaus i Göteborg.
Köp 5 essbox-förpackningar, få en väska på köpet.

Jag fick med mig två essbox-väskor hem...

Edit: Hela reklambladet.
http://ipaper.ipapercms.dk/Bauhaus/Kampanjblad/2016/DR3802/
 
Redigerat:
Antar att det är fysisk handling och inget nätshopande som gäller?
Länk till kampanjen?
 
3ple skrev:
Antar att det är fysisk handling och inget nätshopande som gäller?
Länk till kampanjen?
Verkar o-funka via webben iaf :(
Testade med lite olika varianter av skruv (5st förp) och en väska.

Ett Bauhaus i närområdet skulle inte göra nåt. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.