Svar nr 2.

Med en nyinglasad balkong så känns det skönt, men något saknas? värmare e de lön´t?
Jo sa gumman nog blire kallt så en terassvärmare från Termo Cortina det vore allt!!
 
Svar: 2 (rostfritt och aluminium)

Med en sådan stilren värmare kan minsta lilla altan värmas upp. Vi lagar all mat utomhus och använder grillen varenda helg året om. En värmare skulle verkligen förgylla höstgrillningarna och vi skulle slippa sätta på långkalsonger redan i oktober.
 
Svar 2: Min fru fryser konstant. Då menar jag alltid även vid medelhavet när vi har en romantisk middag. Med den här värmaren så kan vi börja med ett litet steg och ha en mysig kväll på vårat trädäck.
 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium

Jag söker dig, en vän med utstrålning av värme och energi, att spendera många mysiga kvällar med. Jag är en kvinna i mina bästa år och bor i villa med stor altan som jag gärna vill dela med någon som kan lvärma min tillvaro i höstmörkret.

 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium.

Även på min uteplats blir det kallt, en sådan värmare vore toppen
 
Svar 2

Vi älskar att sitta ute och grilla och röka våra middagar. Det börjar bli lite kallt så en extravärme skulle vara perfekt för att förlänga säsongen utan att bruka lovikavantar och pälsbyxor
 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium.

Det vore trevligt att komplettera vårt alldeles nya uterum med en värmare så att vi kan använda det hela hösten.
 
Svar: 2
Kallt blir skönt med en terrassvärmare på höstkanten:)
 
Svar: 2. Rostfritt och aluminium.

Jag fryser.
 
Svar: 2.

Det börjar bli kallt ute och jag som inte har något tak över uteplatsen kan inte använda gamla hederliga infravärmare. Vore mycket trevligt att kunna sitta ute om kvällarna ett tag till! :)
 
Den är gjord i rostfritt och aluminium.

Vi skulle behöva den för att värma lusthuset där våra ungdomar sitter och pluggar tillsammans. Det är ett gäng som studerar på distans och samlas regelbundet för att plugga ihop. Lusthuset är perfekt där får de egen vrå att sitt men nu mot oktober börjar det bli kallt. Terassvärmaren vore perfekt.
 
Svar 2
Motivering: skulle vara väldigt trevligt att kunna sitta i uterummet nu på hösten och se våra höns springa på tomten, samt spela kort med min frusna mamma
 
Svar 2
Med kallare och kallare kvällar så vore en terassvärmare petfekt för sena grillkvällar på altanen och barnens kaniner kunde få lite värme.
 
Svar: 2
Uterummet är precis färdigt! Tyvärr så kommer vi inte kunna nyttja det i år då värme saknas... :(

Denna snygga värmare skulle göra vår höst både varm och mysig! (y)
 
D09
Svar 2

Vinterkänsla i pannrummet på sommaren och sommarkänsla på uteplatsen på vår och höst.
😄👍😄
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.