xCxJx skrev:
Detta tält har ju varit uppe ett par gånger i denna tråd, men jag har aldrig sett det såhär billigt. 999:- med väggar

[länk]
När jag följer länken blir priset 1999kr, utan väggar.��
Är det något medlemspris du fått eller var det en väldigt kort kampanj tro?
 
Tackar!
 
Haft tankarna på ett sånt tält som trädgårdspaviljong länge, nu blev det av !
 
Är det inte ett sånt tält som blåser sönder första gången man använder det? Skulle behöva ett, men efter att ha krossat flera stycken är jag tveksam.
 
AndersPS skrev:
Är det inte ett sånt tält som blåser sönder första gången man använder det? Skulle behöva ett, men efter att ha krossat flera stycken är jag tveksam.
Om du redan fått flera stycken förstörda verkar det ju lite dumt att beställa ett till. Finns betydligt bättre kvalitet, men då kostar det förstås mer.
 
Detta underbara svar i kombination med Meec-kärleken får mig att vika mig dubbelt av skratt :)
 
Norrhyttan skrev:
Om du redan fått flera stycken förstörda verkar det ju lite dumt att beställa ett till. Finns betydligt bättre kvalitet, men då kostar det förstås mer.
Nu menade jag inte att jag hade exakt den sorten, utan har haft "halvbilliga" tält.
 
AndersPS skrev:
Nu menade jag inte att jag hade exakt den sorten, utan har haft "halvbilliga" tält.
Jag har inte haft MX-tält själv, men ser dem ofta i motorsportsammanhang. Verkar rätt okej, definitivt värda 995 spänn. Jag beställde ett idag.
Men ska man ha något som tål att stå uppställt månad ut och månad in så är det nog inte rätt.
 
Nu verkar de ha höjt priset till 1599 för tältet.
Synd att man inte var mer på hugget :(
 
Jag var inne och skulle beställa. Priset var fortfarande 999kr, hela tiden när jag fyllde i infon i kassan.
När jag klickat mig fram till kassan för att betala blev jag lotsad till Sparbanken, vilket var fel, så jag klickade bakåt. Priset var fortfarande 999kr.
När jag kom till min bank (Nordea) så var plötsligt min kundvagn tom! (Nog för att Nordea tar för sig, men det här är ju löjligt. :rolleyes:
När jag klickade i tältet i kundvagnen igen hade priset höjts till 1599! :sly:
 
Bara tält utan 3 väggar kostar fortfarande 799 men med väggarna så har dom höjt, tror det stod att dom hade 100 tält till reapris
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.