Ser ut som du bygger Lanna,ska själv bygga i det området när vi har bestämt husmodell.
 
Det stämmer alldeles utmärkt, har man åkt på Lannavägen så ha man def sett huset :rolleyes:
 
Rymligt, ljust vardagsrum och kök i ett nytt hus med vita skåp och trägolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tomt rum i ett nytt hus med trägolv, vita väggar och ett öppet kök.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tvättstuga i nytt hus med tvättmaskin, torktumlare, handfat och utsikt mot byggarbetsplats.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Modernt badrum med vita kakelväggar, mörkt golv, badkar, toalett och fönster med frostat glas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Interiör av ett nytt hus med vit dörr, fönster och ljusa väggar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tomt rum i nytt hus med fönster som visar trädgården och ett rött hus utanför.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Oisolerad vind i ett nybyggt hus med öppna träbjälkar och isolering på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Två veckor i nya huset, känns underbart!

Nu är det dags för utsidan, men har en fundering, hur fungerar det att måla huset nu?
 
Spännande, håll oss uppdaterade! :)
 
Spännande att se bilderna från ert husbygge! Ser superfint ut! Inreder ni alltså övervåningen på egen hand? Var el och VA uppdraget redan eller har ni fått fixa detta på egen hand?
 
Vad har huset kostat (ex tomt)? (om man får fråga :))
 
Hej jag har ett hus av samma modell och ska börja inreda övervåningen nu. Jag undrar om ni har börjat redan? Det vore bra att ha kontakt med någon som man kan bolla ideér och hjälpas åt med problemlösning med under byggets gång.

Svara gärna så kanske vi kan hjälpas åt.
 
dansussie skrev:
Spännande att se bilderna från ert husbygge! Ser superfint ut! Inreder ni alltså övervåningen på egen hand? Var el och VA uppdraget redan eller har ni fått fixa detta på egen hand?
Oj har inte varit inne här på ett bra tag! Nu har vi börjat bo in oss ordentligt. Vi ska bygga övervåningen själva ja eller med fackmän så klart där de behövs. EL och VA är förberett men inte draget då de inte vet hur man vill ha det.
 
Johan Blomberg skrev:
Hej jag har ett hus av samma modell och ska börja inreda övervåningen nu. Jag undrar om ni har börjat redan? Det vore bra att ha kontakt med någon som man kan bolla ideér och hjälpas åt med problemlösning med under byggets gång.

Svara gärna så kanske vi kan hjälpas åt.
Vi har inte börjat inreda övervåningen än men jag har en ide om hur det kommer se ut. (2017 satsar vi på tomten och altan etc. Ev till hösten så skall vi öppna upp och sätta dit trappa samt isolera med sprutisolering.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.