Hej!

Har haft ett himla gorm med att hitta den soffan som jag vill ha. Många faktorer att tänka på.

Den måste dock vara i skinn!

Har beställt denna i bycast skinn från "Hans K", vet ej om jag gjort rätt?

Vad tycker ni? Är den ful el. snygg?(om jag nu lyckas få in bilden dvs!)

Mvh Lena
 
Jättesnygg, förutom de små kuddarna på sidorna. Vad kostar den?

Pernilla
 
Jag tycker att den ser trevlig ut, passar nog bra om man har en äldre, genuin stil på resten av möblemanget.
Jag har själv två styckna 3-sitssoffor i mörkbrunt By-Cast fast med ett modernare snitt (raka modeller).
Det är ju lite svårt att svara på om den är ful eller snygg egentligen, det beror ju helt på vad du har för övriga möbler etc, fast jag gillar modellen.
 
Pernilla! 15.980kr kostar en 3:a & 2:a. Rekomenderat butikspris är ca:9.900 resp. 8000.

Retade mig oxå på sidokuddarna men de gör faktiskt soffan mera sitt & liggvänlig.

Nusse 77! Det är klart att stilen kanske passar bättre till en äldre möbelstil. Vi ska bygga nytt & ska byta ut det mesta i möbelväg.

Vill dock ha en modern stil men har ej hittat någon soffa som passat i pris, komfort som jag vill ha, tyvärr.

Tycker det är svårt med inredning som ska passa, har en tendens att köpa det jag tycker är snyggt vilket kan innebära olika stilar!!

Har ni möjligen någon ide om vad man kan ha för rumsbord till denna soffgrupp??

Ps: tack för era svar!

Mvh Lena

 
Jag förstår.

"Hans K" har även ett snyggt soffbord som jag tror skulle passa alldeles utmärkt till soffan, "Oslo" heter det.

Jag tycker att ett mörkt träslag passar bra ihop med soffan.
 
Jag gillar Mios grej med olika stilar, det är lätt att se vilka möbler som passar ihop. Jag tror att den soffan skulle gå som rustik stil. Men man kan ju alltid blanda så man får en mix som man gillar. Har Mios katalog och gillar nog mest skandinavisk stil, men även lite modernt och rustikt.

Priset är helt ok! Vi funderar också på att köpa en skinnsoffa, men har inte ens kommit iväg till en möbelaffär än. Jag gillar IKeas Hamra, den är inte så låg i ryggen som de flesta andra och den är jätteskön.

Pernilla
 
Tack för era svar!

Har kollat på "Hans K:s" "Stockholm", det tycker jag är snyggt.

"Oslo" är ju mycket snyggare till soffan, tack för det, den ska vi köpa!

Har en svartaktig rumsmatta, kan det gå till ett så mörkt "möbelekipage"?

Tror nog att man måste ha en ljusare (fläckar syns så bra, suck!). Vad tror ni??

Mvh Lena
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.