2. Täby

Och Gud sade: "Varde ljus"; och det vart ljus.
Hade han bara vetat om dessa spottar hade det blivit ett helt annat ljus i världen :rolleyes:
 
2 )Täby
Behöver komplettera befintlig underskåpsbelysning i mitt kök, så detta skulle passa perfekt, alt.att sätta i nyrenoverade tvättstugan !!!
 
Orientexpressen
2. Täby
Med en 6 meter lång hall utan fönster blir den extra mörk under vintermånaderna och då har jag ändå målat både tak och väggar vita, men det räcker inte så långt. Mera belysning behövs och några spottar är precis det som skulle få hallen att kännas trevligare, det är ju ändå det första som gästerna ser och att då mötas av ett halvskum korridor känns inte som ett välkomnande hem.
 
Svar: Täby. Vårt nybyggda hus blir klart vid juletid, så vackra led spottar skulle göra inflyttningen ännu roligare! PS min fru är lite mörkrädd, så för henne skulle det inte finnas bättre julklapp!
 
Av alla rum i huset som har renoverats kvarstår vardagsrummet. Nya tak, väggar och golv blir det. Vid stora fönstret är det planerat med spottar. Hoppas på vinst!

Rätt svar: Täby
 
Svar: 2) Täby
Måste hitta en ny bra lösning för taklampa i vardagsrummet. Antingen hamnar projektorn för lågt, eller så skymmer taklampan bilden... Detta vore kanon, bara att fälla in över borden, nästan som "osynlig magic"....!
 
Svar : 2. Täby

Ibland när jag öppnar dörren för att hämta en ny säck pellets i vårat lilla pelletsrum så har de stackars säckarna varit så rädda under natten att det kommit lite sågspån på golvet, de är mörkrädda och har i dagsläget ingen belysning, de är ju trots allt "bara" pellets... eller hur?
 
2. Täby

Dessa konstverk av ljus skulle passa perfekt till att ljusa upp alla konstverk på mina väggar i vardagsrummet.
 
Svar: 2 i Täby.

Jag ska tilläggsisolera taket i vår glasaltan och det vore fanatiskt snyggt med nya spotar i det nya taket istället för vår gamla klotlampa.
 
Svar: 2. Täby

De skulle behövas i hallen, där behövs ljus som man kan vrida och rikta som man vill ha det :)
 
T
Svar 2, Täby
Dessa skulle va riktigt snygga att sätta upp i hallen i vår källare som håller på att genomgå en renovering, med lågt i tak skulle dessa lågprofils lampor sitta som en smäck Renoveringsprojekt i källarhall med avtagna väggpaneler, exponerade rör och kabeldragningar.
 
LarsSvensson80
Svar Täby

Armaturerna Magiq från Prolicht skulle passas utmärkt i mitt tajta undertak. Att jag sedan kan komplettera med 25 varianter på färgade metallkoner i armaturen och få fina färgeffekter i taket är en super bonus. Jag vill vinna dessa!
 
A
2 Täby

Gratis är gått, spått spått
 
Svar: 2 (Täby)

Skulle sitta som en smäck med lite spottar i mitt nyrenoverade kök! Saknar belysning där..

Kök under renovering med vit paneltak och väggar, utan inbyggd belysning.
 
2. Täby

Vårat nyinköpta hus från -77 är helt original sen dess, alltså väldigt mörkt i tak och väggar
Håller på för fullt med renovering och ljus sättning för att liva upp tillvaron så det vore ju helt fantastiskt att vinna dessa riktigt schyssta LED-Spottar
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.