Färdigfogat rum med vit tvättmaskin, vitt kakel och grått träimitationsgolv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nyligen fogat golv och vägg med kakel, hink med fogmassa på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Fogat och klart. I morgon blir det en vända till ikea för att köpa skåp å lite annat👍
 
  • Gilla
Snigla och 5 till
  • Laddar…
Golvet är riktigt snyggt, ser ljust och fräscht ut (y)
 
Gratulerar till bröllopet :D
 
  • Gilla
På grön kvist
  • Laddar…
Bodbyn grå är jättefin, fundera dock lite på hur mörk den gör rummet (beroende på hur många luckor som ska upp). Ta en kik också på brokhult när ni ändå är där.. OM ni kan tänka er träkänsla.. har för mig att den kändes som den gick lite mot grått av nån anledning sist jag var på ikea (den kallas dock "textur av valnöt") :)

Mycket beror ju på vad man är ute efter för stil, gammeldags.. modern osv
Du/Ni har en mycket fin grund till bägge iaf (y)
 
  • Gilla
På grön kvist
  • Laddar…
Nytt köksskåp i ek intill en vit tvättmaskin med vita kaklade väggar och grått golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Det blev en variant i ek.
 
  • Gilla
Snigla och 1 till
  • Laddar…
Tokfint! Kul att blanda in lite annat material än bara gamla vanliga luckor. Bra jobbat!
 
Nästan färdigställt högskåp i renoverat rum med vit kakelvägg och dammsugare i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Högskåp så gott som färdiga.
 
Ett pågående köksrenoveringsprojekt med en nyinstallerad ho och blandare på en träbänkskiva, verktyg syns.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ho och en blandare som jag haft liggande ny sen flera år. Ibland är det bra att spara på grejjor!
 
  • Gilla
jockeping och 3 till
  • Laddar…
Eftersom semestern tagit slut har det inte hänt något mer i tvättstugan. Nu ska jag iaf bestälma tvättmaskin och torktumlare. Kikat runt lite och läst mig till att Bosch har bra grejjer. Blir en maskin som sväljer 8 kg.
 
Tvättstuga med nyinstallerade tvättmaskiner, arbetsbänk och köksmoduler vid vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Hämtade maskinerna idag. På måndag kommer badkaret. Spottar och lysrör monterat och jag har trådat nästan allt åt elektrikern. Nu är det nära.
 
  • Gilla
Snigla
  • Laddar…
Nyinstallerade tvättmaskin och torktumlare i ett kaklat tvättrum med träliknande golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nyinstallerat badkar med kromad blandare och stång, mot kaklade vita väggar och grått golv.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Nu är det klart! Någon klick mjukfog och något penseldrag med färg kan vara kvar, men allt dunkar och är igång!
 
  • Gilla
Pen och 6 till
  • Laddar…
Bra gjort med kaklingen! Bra gjort överlag men kaklingen gillade jag extra mycket.
 
  • Gilla
På grön kvist
  • Laddar…
Snyggt!
 
  • Gilla
På grön kvist
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.