Adisa skrev:
Har jag missat något eller vill du utveckla vad du menar? :)
Gissar på att man prismatchar K-rautas pris efter 20% rabatt som då bör vara lägre än Bauhaus pris och på så sätt få ytterligare 12% rabatt på Bauhaus via deras prisgaranti.
 
Lär tyvärr inte funka då rabatten på K-Rauta är villkorat med medlemsskap i deras kundklubb.
 
netram skrev:
Lär tyvärr inte funka då rabatten på K-Rauta är villkorat med medlemsskap i deras kundklubb.
Precis vad Bauhaus försvarade sig med förra gången jag handlade. Trots att det är öppet för "alla" att gå med som medlem så gäller det inte...
 
Blir sugen att testa nu...bara för att
 
danlin skrev:
Hej jag följer den här tråden för att jag vill få tips om bra fynd. Jag tycker trådenär så pass intressant så att jag får ett mail vid varje inlägg. Så snälla... Skippa allt struntprat! Tack från mig!
Hej Danlin

Kan väl förstå att det blir jobbigt på sätt och vis. Men som du märker är det ungefär samma människor som hänger här hela tiden, det utvecklas ett slags umgänge och trådinläggen kan likna konversation ibland. Man kommenterar inlägg och kommenterar kommentarerna osv. Ibland blir det lite lekstuga men det hör till och man får nog helt enkelt ta det.

Härda ut!
//Ronnie
 
  • Gilla
Per-Johan och 4 till
  • Laddar…
Jag fick utnyttja bauhaus prisgaranti mot club Clas i sommar när jahan köpte färg.
Dem påtalade att det va "klubbpris" och då visade jag dem medlemskortet och då var det helt grönt. Så nom borde det gå att prismatcha bauhaus mot krautas klubbrabatt under förutsättning att man kan visa upp giltigt medlemskap.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Sauer200str skrev:
Jag fick utnyttja bauhaus prisgaranti mot club Clas i sommar när jahan köpte färg.
Dem påtalade att det va "klubbpris" och då visade jag dem medlemskortet och då var det helt grönt. Så nom borde det gå att prismatcha bauhaus mot krautas klubbrabatt under förutsättning att man kan visa upp giltigt medlemskap.
Jag påpekade att jag var medlem men det spelade ingen roll. K-rauta har inget medlemskort att visa upp heller.
 
  • Gilla
FreQa
  • Laddar…
Skönt att vara projektkund så man slipper stå och trängas idag. Synd bara att det löper ut när projektet är klart...
 
iSnobben skrev:
K-rauta har inget medlemskort att visa upp heller.
Fick du inget kort när du vart medlem?
Medlemskort på ett träbord, delvis täckt av ett vitt papper.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Ramnemark
  • Laddar…
Stefan N skrev:
Fick du inget kort när du vart medlem?
[bild]
Det där är deras gamla kundklubb. Den nya är bara personnummer och heter SISU-klubben.
 
Jo, jag vet men det kan ju funka till andra affärer.
 
iSnobben skrev:
Jag påpekade att jag var medlem men det spelade ingen roll. K-rauta har inget medlemskort att visa upp heller.
Ännu konstigare blir det att "bara" vi i Norrköping inte får nyttja rabatten, ska vara samma service i alla butiker!
 
iSnobben skrev:
Det där är deras gamla kundklubb. Den nya är bara personnummer och heter SISU-klubben.
Borde man inte kunna visa upp Krautas epost för den går ju endast ut till medlemmar och dessutom står det längst ner ett medlemsnummer.
 
  • Gilla
schmakita
  • Laddar…
Efter som det ändå diskuteras lite här så skriver jag min fråga här.

Jag slog till på Kamasa Tools lådan från Jula som Mikael_L tippsade om 22/8e. Nu när jag öppnat lådan så ser jag att man hoppat över vissa storlekar!? Ex så saknas 18, 20, 21, 23, 25, 26, 28, 29, 31 mm sexkantshylsa? Block nycklar saknar 9, 11, 15, 16 och 18? Man kan se en komplett lista här : https://www.kamasatools.com/sv/produkter/hylsnyckelsatser/mekanikersatser/mekanikersats-92-delar-mm/

Är det vanligt att man gör på detta vis? Hur tänker man? Är det storlekar som används mer sällan? Annars känns det som 18 mm hylsa används en hel del?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.