Äger en AM 310 idag, den saknar ju som dom flesta kanske vet GPS, dock tänkte jag låta trycka upp lite varningstexter o klistra på klippare och laddstation.
Kanske inte avskräcker yrkestjuven men en full tonåring som går förbi kanske skiter i den om han ser varningstexten för GPS-spårning.

Iaf, har hittat o gjort om två bilder från nätet som jag tänkte trycka upp som klistermärken, dock kan man som minsta order trycka upp 50 st på dom sidor jag hittat, o det blir lite väl bra för mig :D

Såklart kollar man ju då här om det finns någon som kan trycka klistermärken för utomhusbruk i mindre mängd (två st skulle räcka).

Eller kanske om fler är intresserade så går vi ihop o beställer, blir dock lite administration om vi tar två var (25 pers)
 
Skriv ut på en färglaser, klipp ut och sätt med en genomskinlig tejpbit över.

Eller blir det för sunkigt?
 
Hade en sådan lösning på brevlådan (Ingen reklam,tack), den regnade bort ganska snabbt.
 
Dålig kvalitet på tejpen?

Men klipparen är väl inte ute när det regnar?
 
Kontakta en reklamateljé som har en färgskrivare som skriver direkt på dekorfolie och de gör så många du vill ha. Blir nog rätt dyra/st men helt unika.
 
KnockOnWood skrev:
Dålig kvalitet på tejpen?

Men klipparen är väl inte ute när det regnar?
Kan mycket väl varit kass tejp?

Jodå, gräset växer fast det regnar :)
Han kör på natten när inga barn eller djur är ute i trädgården, dagtid och helger vill vi ha tomten för oss själva.
 
Redigerat:
thomas33 skrev:
Kontakta en reklamateljé som har en färgskrivare som skriver direkt på dekorfolie och de gör så många du vill ha. Blir nog rätt dyra/st men helt unika.
Bra tips.
Får se om jag hittar någon sådan i närheten!
 
Eller skriv ut själv och köp lite transparent dekortejp från en reklamare, arkitektkopia, systemtext eller liknande.

Det är inte säkert att någon professionell går med på att skriva ut en dekal som man tagit på nätet. Det är det där med upphovsrätt.
 
thomasx skrev:
Eller skriv ut själv och köp lite transparent dekortejp från en reklamare, arkitektkopia, systemtext eller liknande.

Det är inte säkert att någon professionell går med på att skriva ut en dekal som man tagit på nätet. Det är det där med upphovsrätt.
Fast jag har ju gjort om den lite :)
 
På zazzle.se kan du göra dina egna klistermärken.
 
Hittade inget på sidan? Sitter iofs på mobilen så får kolla mer noggrant imorgon!

Tack för tipset!
 
Stickerapp.se
 
Stickerapp kollade jag, o minsta mängd va 50 st.

Kollade zazzle nu också, det va bara bumperstickers som man kunde designa själv.
 
Redigerat:
Den missade jag :)

Då är frågan vad ni tycker om vilken bild man ska använda?

Gul blir ca 7x4 cm
Röd 8x3

Gul och svart varningsetikett med texten "WARNING GPS PROTECTED This device is protected by GPS Tracking System".
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Röd varningsdekal med text och symboler för GPS-larmsystem.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.