Finns det någon som vet var man kan få tag på
barstolar i oljad ek till ett vettigt pris???
(dom får gärna vara sköna också, så farmor kan sitta på dom) ;D ;D

Har redan kollat på Ikea Mio och Room

Mvh Maria
 
Bruka eller Asko kanske?
 
Hej Maria :D, det var ett tag sedan.

Dessa barstolar från http://www.bowell.se/ köpte vänner till oss i höstas, de är i oljad ek och jättefina samt sköna att sitta på, finns dessutom i två olika höjder. Kanske kan va' nåt för er!?

Ha en riktigt god fortsättning på det nya året, Maria!
MVH/Christina.
 
OM jag får komma med en kul idé så har jag två uppslag:

1. Köp in en sadel per stol. Helst westernsadlar. (Ja, sådana man sätter på hästar för att rida...) Sätt fast den på en stabil ställning och låt stigbyglarna vara kvar. Blir svinfräckt!!! Och Du kan/skall köpa beg sadlar från någon ridskola billigt!!!

2. Har även sett en modell av kohud där svansen hänger kvar. Dyr som f-n men kul!

Själv kör man en modell som heter Snaps. Fräck i rostfritt och svart läder men obekväm. Eller som min överviktige kompis säger, "Som ett stolpiller!" han hatar dom...! ;D
 
OLHA:

Finns det NÅNTING i ditt hus som ens kommer i närheten av "standard" / medelväg / genomsnittligt / vanligt förekommande ?? ;D

Alter ego
 
Alter-Ego!!!

Jodå, men Du förstår ju att man haft en och annan tvist med byggarna..... :(

hursomhelst, så har vi sålt vårt hus nu, har ingen aning om vart vi skall flytta i april och försöker köpa en tomt här i Gbg.

Dååååå blir det ett rejält projekt igen, även om huset då blir en aning mindre! ;-)

Va, f-n. Man måste ju ha kul!
 
OLHA skrev:
Va, f-n. Man måste ju ha kul!
Sanning broder, sanning!! ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.