D09
KnockOnWood skrev:
Nää, det där var väl lågt :surprised:
Som denna 😇


Skämtsamt bilddokument där en förvånad patient får ett överraskande svar av sin läkare under en prostataundersökning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Nya firman som ska laga Södertäljebron är på gång.
Lastbil med stor metallrulle och skylten "Emergency Bridge Repair Team" på sidan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 10 till
  • Laddar…
D09
Textmem med en humoristisk anekdot om en granne som bankar på dörren mitt i natten och nästan orsakar att en borrmaskin tappas.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
s97danl och 5 till
  • Laddar…
D09
OBS 🙉🙈🙊 lördagsfräckis

"



Det sitter tre killar och festar på en bar. Efter en stund kommer en bra packad karl in och kliver fram till deras bord. Han spänner ögonen i en av killarna och säger:

– Din morscha är schtans bä-bäschta knull!

Alla på baren väntar sig att fyllot ska få en sjujäkla smäll så att han står och dör, men inte då:

– Ja, ja. Kanske det, svarar killen och fyllot går därifrån.

Efter en halvtimme kommer samma fyllo in igen, går fram till samma kille, fixerar honom med den ostadiga blicken och utbrister:

– N-nu ha-har jag varit och knullat din mor. Ischen!

– Jaha. Det var ju roligt för dig då”, blir svaret den här gången.

Folk börjar undra vad som står på, men fyllot lallar iväg igen.

Efter en timme är fyllot tillbaka igen. Han hinner inte mer än innanför dörren när han skriker:

– Din morscha schög av mig!!!

Men nu reser sig killen från bordet och folk väntar sig ett bråk:

– Gå hem farsan! Du är full!

"
 
  • Gilla
MagHam och 1 till
  • Laddar…
hsd
(y)
 
Munk som läser en manual lutar sig mot en liggande elefant i naturen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Med vänlig hälsning, fremax
 
  • Gilla
D09 och 1 till
  • Laddar…
D09
Bild av en skämttext där Per och Åke diskuterar vem som konstruerat kvinnan, med en punchline om kommunaltjänstemän.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Buildgates
  • Laddar…
D09
En blondin och en advokat sitter bredvid varandra på flyget mellan Stockholm och New York. Advokaten frågar om hon har lust att leka en kul lek? Blondinen som är trött och vill ta sig en tupplur, avböjer artigt och vänder sig mot fönstret för att få sig en blund. Advokaten försöker övertala henne med att tala om att leken är mycket lätt och rolig.

Han förklarar:
– Jag ställer en fråga till dig, och om du inte vet svaret ger du mig 50 spänn, och vice versa. Hon avböjer igen och försöker få lite sömn.

Advokaten säger upphetsat:
– Okej, om du inte kan svaret ger du mig 50 kr och om jag inte kan svaret ger jag dig 5 000 kronor.
Detta fångar blondinens uppmärksamhet och eftersom hon förstår att hans tjat inte kommer att sluta om hon inte går med på att leka leken, så samtycker hon. Advokaten ställer första frågan.

– Hur långt är det mellan jorden och månen?

Blondinen säger inte ett ord, plockar upp plånboken ur sin handväska, tar fram en femtiolapp och ger den till advokaten.

– Okej, säger advokaten, nu är det din tur.

Blondinen frågar advokaten:
– Vad går upp för en kulle med tre ben och kommer ner med fyra ben?

Advokaten, mycket tankfull, tar upp sin laptop och söker bland alla referenser, men inget svar. Han kopplar upp sitt modem med flygtelefonen och surfar på nätet men inget svar. Frustrerad skickar han e-mail till sina vänner och kollegor men utan framgång. Efter en timme väcker han blondinen och ger henne 5 000 kr.

Blondinen säger:
– Tack, och vänder sig om för att fortsätta sova.
Advokaten som är mer än lovligt upprörd väcker blondinen och frågar:
– Nå?! Vad är svaret?

Utan att säga ett ord tar blondinen fram en femtiolapp, ger den till advokaten, och somnar om.
 
  • Gilla
plaggis och 2 till
  • Laddar…
Nä, vänta ett tag här......:sly:

Skylt som meddelar att "Psychic Fair" på Pantages Playhouse är inställd på grund av oförutsedda omständigheter.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 2 till
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Här trasslar studenter från Södertörns högskola in i sig i könsidentiteterna ordentligt :D.

[video=youtube;Qd1SVUXFgr8]https://www.youtube.com/watch?v=Qd1SVUXFgr8[/video]
Den där var ju hysteriskt rolig (y)
 
  • Gilla
Buildgates och 2 till
  • Laddar…
Visst är den :D
 
  • Gilla
Jarlingar
  • Laddar…
TeroM skrev:
Har vid ett flertal tillfällen hamnat bakom en EPA traktor på vägen mellan Täby och Upplands Väsby, ingen väg lämplig för omkörningar. Första gångerna, när jag puttrade bakom i 30, skrattade jag åt "ÖVNINGSKÖRNING" skylten som klippts om så det stod "KÖÖVNING" istället. Ju fler gånger jag såg den, desto mindre skratt blev det ...
När jag gjorde lumpen, vilket i och för sig var ganska länge sedan (fast nu är det snart länge sedan NÅGON gjorde lumpen), fast inte längre sedan än att det fanns skyltar med ÖVNINGSKÖRNING brukade vi klippa ner sådan skyltar och sätta på stridsfordonen.

De var då givetvis nerklippta till ÖVNINGSKRIG.
 
  • Gilla
KnockOnWood och 1 till
  • Laddar…
andersmc skrev:
När jag gjorde lumpen, vilket i och för sig var ganska länge sedan (fast nu är det snart länge sedan NÅGON gjorde lumpen), fast inte längre sedan än att det fanns skyltar med ÖVNINGSKÖRNING brukade vi klippa ner sådan skyltar och sätta på stridsfordonen.

De var då givetvis nerklippta till ÖVNINGSKRIG.
Fast nu står det ju bara ÖVNINGSKÖR på skyltarna

Grön och vit "ÖVNINGSKÖR"-skylt för bilkörning.
 
KnockOnWood skrev:
Fast nu står det ju bara ÖVNINGSKÖR på skyltarna

[bild]
Vad övar den kören för sånger då?
 
  • Gilla
KnockOnWood och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.