Hej

A-hus har bytt sin serie så den heter Basic nu. Så prova med det.
 
Vi byggde Vårgårdahus Ekängen för tre år sedan. Den var då väldigt prisvärd men har ingen aning om var priserna ligger nu.
 
SJODR skrev:
För det priset kan du få ett Lyckan hus från A-hus. Vårt hamnar på cirka 1.600.000 utan tomt. De bygger med platta på mark (se www.husvillabyggarna.se). Jag vet inte vad deras andra hus kostar, men de har en del man kan välja mellan. Du kan se deras hemsida (www.a-hus.se) och kolla på modellerna. Man får nog ringa in för att ta reda på kostnaden.
Lyckan ingår inte i A-hus´s serie, och Lyckan är väl ett 1-plans hus? Vi ska antagligen bygga ett 1½ plans hus från deras Basic serie, det går på knappt 1,5 miljoner... inredd vid och själklart platta på mark. Torpargrund är inget att ha...
 
Flamingo skrev:
Lyckan ingår inte i A-hus´s serie, och Lyckan är väl ett 1-plans hus? Vi ska antagligen bygga ett 1½ plans hus från deras Basic serie, det går på knappt 1,5 miljoner... inredd vid och själklart platta på mark. Torpargrund är inget att ha...
Den kanske inte är i serien längre, men vi ska bygga ett 1½ plans hus ett lyckan 2. Lyckan 1 är ett 1-plans hus. Har inte varit inne på deras hemsida på länge, så jag visste inte att de tagit bort det.

 
Hej,
Priset på villa sörgården från Mjöbäck är nyckelfärdigt med inredd övervåning, inklusive platta på mark med golvvärme.
Lycka till!
 
Lyckan ingår väl i Eksjöhus budgethus?
 
Trivselhus skiss 534 ligger runt 1,7 mille!
 
Sundborn/Modulent är ett hus från 169 kvm - 185 kvm som trots sin yta till trots inte är så fasligt dyrt. 1,6 ligger det på, bara huset dvs.
 
Hej på dej ,jag vill rekomendera Kungshus 1.5 plans hus i gammal stil tex Sillpatronen .Jag har själv ett sådant hus sedan 2 år .Hade jag gjort om det idag skulle jag troligen bygga med lite högre väggliv . Lycka till :)
 
halloj, funderar själv på att bygga med Smartstart. De har mkt prisvärda hus. Nu finns det några nya modeller som jag dessvärre inte har hunnit få info om. kolla med din återförsäljare så kan du säkert få en offert och ritning. Dessutom så är det snabb leverans, jag har blivet lovad senast i maj om vi köper inom ngn vecka.
 
Kolla Borohus - deras Boro Bas. De går lätt att uppgradera till samma standard som deras vanliga sortiment. Och priset landar på ca 1,5 MSEK för boro bas 176 (oinredd vind) med dubbla takkupor, täljstenskamin och en hel del andra trevliga tillval. Platta på mark ingår i priset. Tycker det verkar konkurrenskraftigt!?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.