Ett bord med maskiner enligt rubrik.
Det är alltså en motor och bara att koppla på remmen till den man vill använda. Möjligt att ha alla inkopplade samtidigt.
Maskinpark Kitty 636, 612 och 617.
Maskinerna är fullt fungerande men har några år på nacken så bruksskick.
Bordet är ca 90x120cm

Budgivning avslutas fredag 5 augusti och hämtas senast söndagen den 7 augusti.
Överblick av ett gammalt bruksbord med diverse verktyg och brädor, synlig del av en Kitty Speedsågmaskin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En bunt gamla instruktionsböcker och broschyrer för Kitty maskinparken på ett bord, med fokus på modellerna 636, 612 och 617.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Nedsliten manual för byggmaskiner från märket Kity, liggande på ett bord med fläckar och bruksspår.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Bild på ett gammalt arbetsbord med en öppen låda som visar en cirkulär sågklinga i bruksskick, med mekaniska delar i bakgrunden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Cirkelsågsblad på ett bord nära ett brunt föremål, verktyg och maskinens delar syns delvis.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Översiktsbild av äldre maskiner för träbearbetning, inklusive motorer och drivremmar på ett dammigt bord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


En uppsättning av gamla verktygsmaskiner, inklusive en bandsåg och bord, på ett ca 90x120 cm bord i ett verkstadsutrymme.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Närbild på en etikett med texten "KITY 636", på en grön yta av en äldre maskin.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Närbild av en metallplatta på Kitty 612-maskinen med tekniska specifikationer och varumärkeslogotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Närbild av en Kity 617 maskin med identifieringsdekal och säkerhetsmärkningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Lite lågt intresse. Alla bud är okej. Till och med att bara erbjuda sig hämta den.
 
S
Jag kan hämta den i morgon
 
Vad är det för motor en/trefas? Har tyvärr inte trefas men är annars intresserad, främst av hyveln. Så går hämtning nästa helg kan jag i alla fall bjuda ett par hundra:).
 
Jag bjuder 500 då.
 
Det är 1fas och man kan koppla på alla med remmar utan att flytta motorn. Motorn klarar däremot inte att hyvla och såga samtidigt. Så kraftig är inte motorn.
 
Fått bud på 600kr via PM
 
Jag kan väl bjuda 700 då.
 
Jag har fått 900kr på PM och han hämtar ikväll.
Jag är väldigt nöjd med det priset och kommer sälja iväg den tidigare än nämnt i första inlägget då jag gärna vill bli av med bordet.(tar massa plats)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.