prototypen skrev:
Exakt, det är lugnare på jobbet ;)
Du menar komma tillbaka till jobbet och "vila upp" sig ;)
 
  • Gilla
prototypen och 1 till
  • Laddar…
Är han eller hon sliten kan man lämna in på service :D

Skärmklipp.PNG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dalbotant och 3 till
  • Laddar…
kontorsråttan
semester.gif
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
ricebridge och 9 till
  • Laddar…
Jumos: Jag känner igen mig i detdär, som nybliven husägare hade jag högtflygande planer på vad som skulle fixas på semester. Två dagar in "Fuck it, jag har semester och gör precis så lite som jag vill sen gick jag ut och plockade svamp".
 
  • Gilla
tobbbias och 3 till
  • Laddar…
13th Marine skrev:
Jumos: Jag känner igen mig i detdär, som nybliven husägare hade jag högtflygande planer på vad som skulle fixas på semester. Två dagar in "Fuck it, jag har semester och gör precis så lite som jag vill sen gick jag ut och plockade svamp".
Samma här! Vi skulle kunna göra SÅ mycket på huset under tre veckors semester - istället har vi hajkat, solat och badat. Sommaren är alldeles för kort för att inte njutas av, plus att man måste få ladda batterierna inför allt som är kvar att göra. Vi har bestämt oss för att renovera om det regnar, det får faktiskt vara helt okej att ta lite tid till att bara njuta av livet 😊
 
  • Gilla
Hemmakatten och 1 till
  • Laddar…
13th Marine skrev:
Jumos: Jag känner igen mig i detdär, som nybliven husägare hade jag högtflygande planer på vad som skulle fixas på semester. Två dagar in "Fuck it, jag har semester och gör precis så lite som jag vill sen gick jag ut och plockade svamp".
Plocka diverse som växer ska göras på semestern också...........suck
Protte
 
Mikael_L
+ att när det är såhär varmt så orkar man ju inte göra något (nu när detta hus saknar källare + källarprojekt).

Jag har gått runt idag och slitit upp det sista fåtalet maskrosor som behagat visa sig efter försommarens lite mer intensiva kampanj.
Sen har jag kollat lite på bilen, och funderat på vad göra med de besiktningsanmärkningarna som blev sist.

Nåja dan är inte slut än, får se om det blir sol eller bad eller öl eller städa i garaget eller en kombination av dessa aktiviteter under resten av dan. :)

edit:
Oj, fel tråd typ... Jag skrev som att det var "vad har du gjort med ditt hus idag"-tråden. Jag tänkte nog t.o.m det. ;)
 
Redigerat:
  • Gilla
Jumos
  • Laddar…
M
Humor är väl alla saker vi tänkte göra på en dag men aldrig blev gjorda!
 
  • Gilla
tobbbias och 2 till
  • Laddar…
D09
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Någon är pappaledig
 
  • Gilla
buspojken och 22 till
  • Laddar…
Jag antar att pappa köpt leksaker till sitt barn. Han har säkert köpt en lång bilbana också:D
 
D09
Niq skrev:
Jag antar att pappa köpt leksaker till sitt barn. Han har säkert köpt en lång bilbana också:D
Ja. Vällingen måste ju komma fram till kranen på något sätt 😇
 
  • Gilla
Niq
  • Laddar…
Då är det väl bara att köpa en grävare till dom äldre barnen så det blir rättvist:wow:
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
D09 skrev:
Ja. Vällingen måste ju komma fram till kranen på något sätt 😇
22 eller 32 mm pipeline?
 
  • Gilla
ricebridge och 1 till
  • Laddar…
D09
fahlis skrev:
22 eller 32 mm pipeline?
😂😂😂
 
D09
Svartvit tecknad bild av två grannar som pratar över staket, en trött efter sommarens renoveringsprojekt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
BiFuel och 4 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.