någon som kommer ihå ett program på tv, (vet ej i vilken kanal) där dom satte upp ett stort träd utskuren i frigolit/plyfa/mdf eller likn. Vet också att det var ett annat program som gjorde något liknande, men då var det en världstavla...

Skulle vilja få tag på en bild på detta. (bild eller länk)
Eller om någon har en illustrerad bra bild på ett stilistikt träd...

mvh
fredrik
 
Hej!

Har för mig att det var Roomservice, men kan inte hitta det efter lite snabbt letande. Tror att träden finns i lite finare designaffärer.

:) Ulrica
 
Här är ett avsnitt från room-service med flera träd på väggen, vet inte om det var det Du tänkte på... har själv ett svagt (för svagt just nu tyvärr) minne av ytterligare ett 'träd', mer krusidulligt utskuret mha. någon 'laserteknik' av nåt slag, ensamt uppsatt på en vägg... men det hittar jag inte nu och det var dessutom i något 'annorlunda material'... men minns som sagt för diffust just nu ;)

Fast har vi tur så är detta det Du söker  :) http://www.kanal5.se/templates/page.aspx?id=10395

Dessa 'Klädträd' finns både som klädhängare och väggdekoration hos Swedese (finns återförsäljare på många ställen i landet), http://www.swedese.se/ , Produkter->Klädträd->Vägg


MVH / Christina.
 
Det var något åt detta jag sökte efter.
Ett trä i trä, som sticker ut 1-2cm från vägg.
626-171229.jpg
 
En 16mm's MDF och en just sticksåg så är du hemma, vågar inte ens fundera över vad sånna "deisgn-objekt" kostar :-?
 
precis vad jag hade tänkt mig.
Men den ska bli nrämare 3 meter hög, så vi får se.... ;)
 
piliz skrev:
precis vad jag hade tänkt mig.
Men den ska bli nrämare 3 meter hög, så vi får se.... ;)
Men en skarv i stammen är väl inga problem, skivorna ligger ju på 2440 x 1220 så blir inte stor skarvbit.

Eller du kanske vill ha ett jätteträd och inte nöjer dig med 1220 som bredd ::) då blir det lite mer skarvande, men skall inte vara några problem.
 
:) nu blev jag glad, det var PRECIS denna bild jag letade efter! TACK! / Fredrik
 
tänkte väl det :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.