1. 305 mm x 90 mm

Vi har köpt tomt och ska bygga både hus och garage. Dessa verktyg skulle verkligen komma till pass!

:D
 
1. 305 mm x 90 mm

Efter separation blev jag vertygslös , hoppas på att vinna och vara en händig och "kan själv "kvinna. Golv, golvlister och lite annat smått och gott skall bytas i min nya lya, och bra verktyg är ett måste om jag allt ska tya.
 
1. 305 mm x 90 mm

Altan ,terrass,toalett och kök är vad som står på vår Bucketlist och vad som måste fixas i år.Skulle vi få AEG Powertools till hjälp,skulle arbetet gå så mycket smidigare och vi skulle få en eller två extra dagar att njuta av detta svettiga och mödosamma arbetsår!
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Allting blir så mycket roligare och lättare om man har bra verktyg när man jobbar.

Vinner jag dessa så slipper jag behöva låna från grannen hela tiden vilken är pinsamt :) !!!
 
Svar: 1, 305 x 90 mm.

Jag vill vinna dessa verktygen, eftersom de är så snygga.
Jag gillar orange.
 
Svar: 1.305mm x 90mm

Då min fru har beställt en altan till framsidan huset så skulle livet bli bra mycket lättare med dessa verktyg.
 
Svar: 1 305 x 90 mm

snålheten bedrar visheten ibland och det gjorde den definitivt för mig förra sommaren när jag byggde ett nytt staket med en vanlig handsåg. Det var bra mycket jobbigare och tog mycket längre tid än vad det hade behövt och denna sommaren är tanken att vi ska bygga ny veranda och då hade varit en stor hjälp med dessa verktygen så inte hela semestern går åt byggande utan att man även få njuta lite med grillning och några öl på den nybyggda verandan också.
 
Svar Nr 1. 305 mm x 90 mm

Efter sex års konstutbildning i bagaget så är det äntligen dags för mig och en konstnärskollega att starta eget! Efter att ha kommit in på en distansutbildning i kreativt entreprenörskap till hösten så är jag närmare drömmen om en egen konstverksamhet än någonsin förr! Men med en budget på typ noll så kommer det att bli svårt och tanken är såklart att bygga upp verksamheten så mycket som möjligt själva. Så jag håller verkligen både tummar och tår att vi åtminstone ska få hjälp av dessa verktyg i vår renovering och att de även ska få hjälpa oss konsten när renoveringen är klar!
 
305 mm x 90 mm
Det kan inte komma lägligare än nu med denna fantastiska vinst, då vi står inför ett renoveringsprojekt av vår altan!
 
1. 305 mm x 90 mm

Här är det frun i huset som är den händiga, så det vore kul att överraska henne med de här sakerna som en oväntad gåva, som hon blir glad av och som jag själv får nytta av också :)
 
1, 305 mm x 90 mm
Superverktyg av bästa sort,
lockar när pappa bor 80 mil bort!
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm.
Motivering: Med stil & kvalité vill vi bygga vår idé.
Altan & friggebod till nya huset vi behöver komplettera samt allt i framtiden vi måste reparera.
Rätta, rejäla & riktiga verktyg är det enda som fattas och skulle verkligen uppskattas.
 
D
1. 305 mm x 90 mm

Saknar ordentliga verktyg som dessa och hade kommit väl till användning.
Lägenheten börjar bli klar men hade varit till hjälp med det sista i lägenheten.
Kontaktat mäklare om en lägenhet i Spanien som är mycket som behöver göras, så hade varit väldigt passande få med sig dessa verktyg om och när man ska göra ordning lägenheten.
 
Svaret är 1!


Som nybliven förstagångs hus ägare skulle dessa fina verktyg sitta fint. En gård med sex "byggnader" tänkte jag skulle kräva tid. Men tänkte aldrig på det stora behovet av verktyg!
 
Svar 1.

Var o kollade på "drömhuset" idag och det hade passat jättebra med lite verktyg om allt går vägen. Jobbar fortfarande på sambon men förhoppningsvis har ja ett fritidshus vid havet som ska fixas till permanentboende innan sommaren e slut.
Inte renoverandet men iallefall ägandet..:)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.