Svar: 1. 305mm x 90mm

Har precis köpt hus och skulle behöva det mesta inom verktygsväg...
 
Svar: 1

Detta luktar utbyggnad av mitt pytteförråd, bort (Läs såga bort: Tigersåg AEG Powertools US 900 XE: Smart och lätt tigersåg på 900 watt, med både djupanslag och pendelfunktion.) med den mögliga väggen och nytt fräscht 15m2 utbyggnad.
Trädäck till altanen (Läs såga trallvirke: Kap- och geringssåg AEG Powertools PS 254L: Kraftfull maskin med stor geringskapacitet, perfekt till svåra sågapplikationer.) Nuvarande däck räcker till en fullvuxen människa alternativt två småväxta.
Slipning inför sista tapetseringen (Excenterslip AEG Powertools EX 125 ES: Kompakt och ergonomisk excenterslip med 125-millimeters slipplatta, variabel hastighet och en kombination av mjukstart och motorbroms för precisionen.)
Känns som om min Parkside slipmaskin har sjungt på sista versen de det senaste rummet som slipades.

Är detta verkligen något jag behöver? JAAAAAAAAAAAA!
 
Grannarna är less på mitt 20år gamla staket. Så för grannsämjans skull vore det jättebra bra om jag vann verktygen till detta. :)
 
1. 305 mm x 90 mm

Jag älskar verktyg även om de inte alltid älskar mig.......
 
A
Nr 1. 305 mm x 90 mm

Till min AEG cirkelsåg och borrhammare så skulle dom vara välkommen in i familjen
 
1. 305x90mm.
Blir ju perfekt när sommarstugan ska byggas ut och snyggas till. Barnen kan leka med slipen, frun får köra tigersågen men jag tar gersågen!
 
Du skall göra som Svensson gör, och inte skilja dig från mängden!
305 x 90. Jag vet.
Jag har en skruvdragare typ Power tool sedan tidigare. Verkar vara bra kvalitet men oduglig att såga med!!!
Lägg inga mountainbikes i kuverten om jag, mot förmodan, inte vinner, he,he.
 
1. 305 mm x 90 mm

Skulle bara skönt att byta ut Biltema/Jula arsenalen av verktyg mot lite riktiga grejer! :)
 
1. 305 mm x 90 mm

Tänk att kombinera att kunna tysta svärfars eviga gnäll på att jag har för mesiga maskiner med att renovera huset med stil och klass!

That's heaven to me!
 
Svar 1. 305 x 90 mm.
Har precis uppgraderat skruvdragaren från Cotech 18V till AEG och är otroligt imponerad. Alla går så lekande lätt och jag blir trött istället för dragaren ;) Köpte även en multimaskin från AEG. Skulle vara kul att komplettera verktygsgarderoben med mera proffsgrejjer från AEG. Då jag står i begrepp att husets fram och baksida pryda med altan och spalje. Kommer verktygen från AEG få mig att le.
 
Nr 1. 305 mm x 90 mm

Ska bygga ett hus senare i sommar (hoppas jag) så jag behöver verktyg.
 
Svar: 305 x 90 mm.
Efter ha hyrt ut mitt hus efter en separation till 3 olika familjer i totalt 5 år och trott att dessa personer faktiskt har uppskattat få bo i ett hus i stället för trång lägenhet med barn och hundar så har jag under dessa år fått ett hus som har förfallit och blivit av med alla mina verktyg som har varit till deras förfogande att använda till underhåll enligt överenskommet. Idag har jag blivit tvungen att ta över huset igen för att underhålla och inte låta detta underbara hus förfalla. MEN måste köpa en helt ny arsenal av verktyg då dessa familjer har plockat och roffat åt sig så mycket man kunnat innan flytt. Man är väll bara dum och blåögd som litar på människor. Kostnad för nya maskiner och verktyg blir enorm när man måste köpa allt nytt IGEN! Så att vinna dessa priser skulle bli en stor lättnad för hjärtat nu innan semestern börjar!
 
Svar Nr 1. 305 mm x 90 mm

Min Bilxxxx maskin har pajat och jag skulle behöva ett proffsverktyg från AEG för att fortsätta att bygga. Jobbigt att göra det för hand.
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Jag och min älskade flickvän har precis köpt vårt första hus tillsammans, vi har stora planer men då vi bott i lägenhet tills nu är verktygslådan näst intill tom än så länge!
 
Hej på er!


Min fästman fyller 35 år i juli, älskar verktyg och eftersom jag älskar min man vill jag ge honom den bästa presenten!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.