O
alternativ 1.

Bra verktyg är som mat, en livsnödvändighet... :D
 
  • Gilla
Helene67
  • Laddar…
Svar: 1

Verktygspaketet där "ALLT E GODKÄNT" som vi säger i Götet
 
1 305 mm x 90 mm
Håller på med löpande renovering av huset, har panelbyte på framsidan, altanbygge och bygga ett barnrum på schemat denna sommar, dessa verktyg skulle verkligen underlätta arbetet !
 
Svar: 1 305 mm x 90 mm

Med ett sådant ypperligt fint paket så...
Jag kommer vilja renovera
Frugan kommer tillåta mig att renovera
Farsan kommer bli stolt över resultatet av mitt renoverande
Kollegorna kommer bli avundsjuka över de verktyg jag har för min renovering ;)
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Motivering: Då vi väntar första barnet och har en hel del saker att fixa på huset kvar, så skulle dessa verktyg verkligen komma till användning. Detta kitt skulle göra min vardag betydligt enklare
 
1. 305 mm x 90 mm

Verktygen skulle komma väl till hand vid altanbygge, förrådsbygge, flytt av vindslucka samt alla andra roliga saker man kan göra som husägare.
 
richardtenggren
1, 305 mm x 90 mm

Skulle passa perfekt i min nuvarande renovering i vår lägenhet, då jag saknar tigersåg, kap-ger-såg samt slipmaskin. Håller på med lister i sovrummet nu och har fått låna hem en gersåg, sen är det vardagsrummet renovering kvar.
Har även åttagit mig att riva och bygga nytt uterum åt mina föräldrar under min semester, då skulle dessa verktyg passa perfekt. Samtidigt renovera åt svärmor och hennes gubbe, sen kan man ju aldrig få för många verktyg:)
I nästa tävling kanske ni kan lotta ut tid?;)
 
Svar 1. 305mm x 90mm
Håller på att bygga hus och dessa verktyg skulle vara en garanti för att huset blir ett drömhus!
 
Nr 1. 305 mm x 90 mm.

Skulle vara väldig passande när jag gör om mitt garage till boyta. Projektet kommer säkert ta sin tid, men med bra verktyg skulle detta underlätta! :)
 
rätt svar nummer 1 - 305mm x 90mm.

Sitter nu och ska börja mitt livs projekt att bygga ett 2 plans hus med tillhörande garage i lösvirke.
Dessa verktyg skulle underlätta grymt mycket för min familj.
Och slippa snåla med att låna farsgubbens verktyg hela tiden skulle vara ett riktigt stort plus i kanten.

Med verktyg från AEG blir ingen bräda sné.
Snitten blir riktigt snygga, så ett hus ska nog gå att bygga.
 
R
1. 305 mm x 90 mm

Både slip och såg är trötta och slitna, så till kommande trallbyggge och utbyggnadsprojekt vore ett nytt AEG-paket guld värt!
 
Svar nummer 1. 305 mm x 90 mm.

Då jag blivit morbror till en liten grabb vill jag kunna hjälpa min älskade syster och svåger att färdigställa deras påbörjade utbygge på huset. Både min syster och svåger har egna företag, två hundar varav en liten valp och en liten son på sju månader så finns inte så mycket tid kvar till huset. Detta paket skulle vara till oerhörd stor hjälp i mitt arbete att hjälpa min syster så deras familj slipper leva i ett bygge längre än nödvändigt.
 
Svar 1 305mm*90 mm.2: För jag behöver det i gamla huset här från 1901,då vi ska börja rusta när mitt badrum är klart.Ensam med 2 barn hemma så måste man ha bra saker och jag förtjänar vinna något till huset.
 
Redigerat:
Nr.1

Jag vill ha dom men är för snål. Dom pengarna lägger jag på mina barn istället så får jag fortsätta med fogsvansen och slipklossen av 2tum4...

Edit
Läste inläggen och det verkar finnas många som behöver/förtjänar dom mer än mig!
 
Redigerat:
  • Gilla
Helene67
  • Laddar…
Svar 1.

Har beställt ett stomrest hus som kommer snarast så vore perfekt med ett kitt innan man drar igång! Kan till och med tänkas bli en fin projekttråd ☺
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.