Svar 1

Mina gamla kap- och geringssåg gav upp för någon vecka sedan, tigersågen har sovit längre, excenterslipen är sprucken, de har alla kämpat väl i snart den 10-åriga renoveringsprocessen, för att kunna fortsätta med nya projekt behövs nu en ny arsenal.
 
D09
Svar 1

Husbygget åt upp det mesta i verktygsvägen

Skulle vara motiverande att börja med en fräsch uppsättning verktyg när det är dags för att rusta upp garaget som varit utan underhåll sen 2002

😁😁😁😁😁
 
1. 305 mm x 90 mm
Till sensommaren skall ett orangeri byggas och fönster till detta slipas och målas. Då skulle dessa verktyg komma väl till pass. Bara nu bygganmälan går igenom.
 
1.
Power AEG de är de!
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Har massa projekt att göra. Bygga staket, isolera och sätta panel i garage. Nytt tak på garaget. Bygga ett tak över källardörren, det är bara en del.
Äger bara handsåg idag. Tänk vad skönt att slippa såga allt för hand, skulle säkert få en väldigt vältränad arm, men hur kul är det med bara en stor arm ? Behöver verkligen verktygen för att ro detta i hamn. Vill lära mig och kunna göra det själv utan behöva hyra in snickare med alla sina verktyg.

Är inte bra på rim, men troligen grym på såga rakt med en kap-såg.
 
Svaret är såklart 305 mm x 90 mm

Jag bör vinna maskinerna då jag snart ska ge mig på en totalrenovering av en villa som jag köper med en vattenskada. Allt ska ut och in med nytt.
Jag vill köpa en ny maskinsamling men frun i huset tycker att "sågen du köpte när vi flyttade in funkar väl?"
Sågen hon syftar på är en Bacho superior fogsvans.
 
Svar : 1 , 305 X 90mm

Källare, vind och tak allt ska med en hiskelig fart.
Vi vill få det klart och väljer AEG såklart!



Hade suttit som ett smäck då redan bef verktyg är en aningen förlegade och vi hyr rätt så ofta.

/Micke
 
1. 305 mm x 90 mm

Dessa maskiner skulle passa perfekt till kommande husbygge. Det blir ett lösvirkeshus på liten budget så att slippa lägga ut pengar på maskiner skulle inte sitta helt fel.
 
1. 305 mm x 90 mm

Ska bygga lite under sommaren och lite verktygshjälp hade suttit riktigt bra då jag slipper såga för hand !
 
S
1. 305 mm x 90 mm

På grund av ett nyligen uppkommet vikariat för min del i sommar så kommer jag och sambon inte att ha en enda vecka semester tillsammans. Vi hade planerat ett panelbyte på ena gaveln i sommar, för att detta ska flyta på smidigt och vi ska kunna få tid över till annat så vore det underbart med ett gäng kvalitémaskiner från AEG.
 
Svar: 1 305mm X 90mm
Dessa verktyg kommer bra till pass då jag ska bygga nytt utedass
 
j.f.s
Svar 1. 305 mm x 90 mm

Jag tiger inte utan här kommer ett excentriskt och slipat svar: Jag har tänkt mig bygga en lekstuga till barnen och kanske mer. Jag behöver gera för att inte hamna snett. AEG, rädda mig!
 
1. 305 mm x 90 mm

Bilden nedan illustrerar med all tydlighet varför jag behöver en uppsättning verktyg från AEG.

colorwheel.jpg
 
  • Gilla
Christoffer85 och 1 till
  • Laddar…
1, 305 mm x 90 mm

Vilken härlig känsla det skulle vara att ta sig an sommarens projekt med riktiga kvalitets verktyg.
 
Svar: 1. 305 mm x 90 mm

Skulle vara en perfekt ersättning för Jula-maskiner som jag är för snål att ersätta med andra innan dom går sönder och det har dom fortfarande inte gjort trots flera års misshandel.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.