1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Tycker om det mesta som finns på det Instagram kontot 😍 men måste säga att denna blev jag lite förälskad i, så enkel och hade så gärna velat se slutresultatet, då jag har frågat en kompis att göra en brödspade när han har tid.
 
Svar 1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik
Svar 2. Ekbordet och bänkarna med den rustika finishen bjuder med mig på en tidsresa tillbaks till barndomens somrar i mormor och morfars sommarstuga. Det smakar sommarfika med småkakor och nykokt hallonsaft eller varför inte nystekta abborrbyxor på en kvällsmacka. Så enkelt, så rent, så snyggt! I'm in love:)
 
Orientexpressen
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik
Bord med breda tiljor är alltid vackert Det här bordet har en rustik känsla samtidigt som det är elegant en kombination som inte är så enkel att uppnå:
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

bord.png

Detta bordet är nåt av det vackraste jag sett i hela mitt liv. Så levande och så otroligt hemtrevligt.
 
Rätt svar: 1



Den här lekstugan var ju så häftig. Vilket gediget hantverk. Vilket barn (och förälder) som helst skulle älska den.

Jag skulle ha stor behållning av en ny skärbräda. Har precis fått en fin kniv i present som skulle gifta sig bra med den fina skärbrädan. Mina nuvarande skärbrädor i plast är slitna och luktar inte så gott.
 
Stort grattis Daniel_82 till vinst i veckans tävling. Du har vunnit en personligt snidad skärbräda från Wikström Interiör & Snickeri! De kommer att ta kontakt med dig för att tillsammans diskutera hur du vill ha din skärbräda. Stort grattis!

Motivering: Tycker detta bord var riktigt fantastiskt. Det jag gillar med det är att man ser träets detaljer, både tidslinjerna men även kanten. Sedan gillar jag långbord och ser riktigt stort och praktiskt ut lite synd man inte har stort hus det hade passat i.
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Ni begär inte lite av en när ni förväntar er att man ska kunna välja bara en favorit ;) men vet ni vad, jag har faktiskt en favorit som sticker ut lite extra!

https://www.instagram.com/p/-bOHlWwce_/?taken-by=wikstrominteriorsnickeri

alltså det bordet! Vilket hantverk! Vilket konstverk! Vilket drömbord!
Jag älskar när möbler har egna personligheter och egna historier att berätta och Wikström interiör & snickeri är som ett stort härligt bibliotek! Kärlek vid första ögonkastet!
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Vore perfekt med en stor snygg skärbräda som alltid kan ligga framme på köksbänken! Håller tummarna för att vi ska slippa dra fram och tillbaka vår gamla fula framöver!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.