Svar:1

Jag har alltid följt ett motto: Om du köper kvalité gråter du bara 1 gång. Och det här mina vänner är Kvalité!
 
Svar 1.
Soffbordet med mässingfjärilar. Trä och mässing i harmoni som ändå sticker ut. Lyxig men ändå naturskön.
 
Svar: 1

Jag gillar det här bordet med bänkar, den enkla och strama designen men ändå med ett exklusivt intryck och gediget hantverk .
asdfaaasdfhhjju4235263vddasz.PNG
 
Svar 1: Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Fina grejor, minsann! De skulle passa bra hemma i vårt kök.
 
Svar 1.

En skärbräda i ändträ med oregelbundet mönster.
skärbräda.png
går att bara titta på i timmar och skulle passa perfekt till mina japanska kockknivar med damaskusmönster.
Vackra och praktiska köksgrejer kan man aldrig titta sig mätt på.
 
Svar: 1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

https://www.instagram.com/p/7KTWbNQcXF/?taken-by=wikstrominteriorsnickeri

Motivering: Gillar verkligen detta soffbord som förenar hantverk med snygg och praktisk design.Härligt med lådor där man kan gömma undan fula fjärrkontroller och annat som annars brukar ligga och skräpa på soffbordet.:)
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Skärmklipp.PNG Det här är ju bara en detalj av ett bord(?) men den visar så skönt att inte allt måste vara perfekt och slätt, utan visar verkligen att det är naturliga material som man anpassar sig till och inte tvingar materialet att anpassa sig.

Det var dock Close call mot den turkosa fågelholken :D
 
svar:1

Jag gillar den här som ni kallar lekstuga, men jag kallar för hönshus/kaninbur:

Min motivering är att det står att skärbrädan ska vara "finsnickrad just för dig" vilket borde innebära att man kan påverka måtten, för jag som har ett litet och kompakt kök skulle behöva en bra och praktisk skärbräda med specialmått så den passar precis över diskhon.
 
Svar 1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Problem att kopiera bild, men denna skärbräda i schackrutigt hade passat perfekt att ge till min sambo då han alltid spelat schack. Sen skulle den ju också göra sig riktigt bra i vårat nya kök till hösten. Denna var fullständigt unik har aldrig sett liknande produkter och var helt fantastiskt gjorda!
 
Svar: 1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik.

Motivering: Har under en tid trånat efter en skärbräda i ändträ då vi börjar fasa ut våra äldre utslitna brädor i plast hemma. Tillverkade en egen i vanlig planhyvlad liggande björk för något år sedan men även den blev utsliten fort p.g.a alla skåror.

Mvh
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

Borden med sina svepande naturliga linjer är ju helt underbara, men jag väljer nog ändå det lilla skrivbordet med vattenfall i ek och akacia :)
 
Svar 1

Hade lite problem att öppna bilden på min favoritsak, men denna skärbräda/serveringsbräda 80x45 tyckte ja va grymt häftig :)

sketch-1466101958323.png
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik


image.jpeg
Unikt vackert naturligt snyggt helt enkelt underbart .
 
1. Råa helt unika möbler, vanligen av ek, sammanfogade med butterfly joint-teknik

2. Jag tycker denna schackbrädsmönstrade var fantastiskt vacker och hade passat perfekt in i vårt kök, om vi nu vågat använda den och inte bara ramat in den för att den var snygg...
 
Svar: 1

Jag gillar verkligen detta bord. Enkelt och rustikt samtidigt. Ljust men inte för ljust! Gediget och rejält och en himla massa designkänsla!!
 
  • bord.PNG
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.