Såg just en sådan i förra veckan på Sova-butiken i Kungens Kurva. Om du inte bor i närheten kanske du kan ringa och få namn på leverantör.

/FlitigaLisa
 
Får ni reda på priset så skriv det här. :p..jag vill ha så den kommer ner från taket :cool:
Men jag misstänker vad priset hamnar på..jag har hittat en återförsäljare för det i Stockholm..men har inte vågat ringa ;)
Jag har adressen till denna hemma. Är det intressant så kan jag återkomma med den i kväll.
 
Hejduk..tig skrev:
Sån funktion, men ack så fel i stil.

Jag håller med! Var tvungen att skriva det för att inte förknippas med åbäkena.

Alltså, det kan ju inte vara så jäkla svårt att bygga en hyfsat snygg sån där grej. Ge mig 10 lax så är det ordnat, det dyraste måste ju vara pneumatiken eller vad det nu är, fast det borde gå att lösa med många andra lösningar, vajer?

Ska vi sätta igång eller?
 
Bra länk, men actuators måste finnas i sverige med? Jag tappar alltid gaisten när nåt är i Usa och man måste beställa.. Det är väl för att jag aldrig beställt nåt därifrån. Nån som vet en svensk sida?

Ska google lite, om jag hittar nåt vettigt så lägger jag upp en länk.
 
Manberg skrev:
Bra länk, men actuators måste finnas i sverige med? Jag tappar alltid gaisten när nåt är i Usa och man måste beställa.. Det är väl för att jag aldrig beställt nåt därifrån. Nån som vet en svensk sida?

Ska google lite, om jag hittar nåt vettigt så lägger jag upp en länk.

Linjärmotorer finns självklarti Sverige också. Jag har dock inbillat mig att priset från firgelliauto är konkurrenskraftigt, de har ju dessutom tillbehör som fjärrstyrning etc.. De har en filial i Storbritannien också om man inte vill beställa från USA.
 
Jag skulle vilja ha någon sorts anordning som "svänger ut plattskärmen från snedväggen på ovanvåningen. Skulle väl i så fall kunna vara att skärmen var fäst i ovankanten och sedan bara pivoterade ut? Givetvis motoriserat!
Tips?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.