Svar : 2

Jag skulle gärna byta min osäkra plastlåda mot denna säkra toppkvalitets låda! Tråkig nog har jag aldrig hört talas om den tidigare. Vann jag den skulle den fungera som reklam och säkert 10-20 grannar skulle fråga om den då vi har stora problem med poststölder.
 
Svar: 3-punktslås

Efter att ha bytt ut den gamla spruckna plastlådan mot en snygg i plåt så kände vi oss rätt nöjda, ända tills det visade sig att locket inte stängs helt så att posten ofta blir fuktig.
Det hade varit fantastiskt att vinna en ny låda som dessutom matchar vårt grå hus.
 
Svar nr 2. Trepunktslås
 
3-punkts.

Vi håller för fullt på och bygger nytt hus och ett hus behöver en snygg brevlåda. Denna skulle bli perfekt!
 
Svar: 2. 3-punktslås

Säkerheten är för mig A och O
Tryggt och säkert vill man bo
När andra lådor saknar profil
Så gör Berglund det med Stil !
 
Redigerat:
2. 3-punktslås

En säker brevlåda som klarar paket och brev, året om.
 
Vet inte hur många gånger jag bytt lås på min nuvarande brevlåda. Fryser igen och går sönder varje vinter. Jag blir tokig :)
 
J
Svar nr: 2 - 3-punktslås

Vi behöver en ny brevlåda där locket inte flyger upp när det blåser :)
 
Svar:
2. 3-WayLock / 3-punkts

Vid dräneringen backade en lastbil ner grannens brevlåda... :-/ Jag tänkte skaffa dem en ny låda! :)
 
Svar: 2

På landsbygden ligger posten i liten låda utmed vägen
Enkel för vem som helst att tömma.
Med en Stil 4000 finge tjuven vara trägen
Om stulen post kunde hen bara drömma!
Vi skulle vara trygga
med att posten läggs i denna snygga
låda från Berglund - Sweden.
Och tänk att både brev och paket går i den!
 
Jag behöver en säker brevlåda eftersom min brevbärare envisas med att ställa små paket ovanpå brevlådan. Ibland står de kvar ibland....? Att den blir den snyggaste brevlådan i kvarteret blir en superbonus!
 
Svar nr2.

Klart vi skall göra reklam för brevlådan i vårt nybyggnadsområde!
 
Svar: 3 punktlås
All vår post blir nu dyblöt så fort det regnar. Därför skulle det vara hur skönt som helst med en ny snygg, säker och framförallt regntät postlåda!
 
Svar: 2. 3-punktslås

Bytte till stor låda, men springan är så smal och postutdelarnas hantering katastrofal, så vi har inget val, vi har luckan upplåst alltid så att de kan trycka in posten där - men likväl så får vi tidningar sönderrivna och varupåsar kraschade. De gånger vi reser bort sänker vi hyllan och låser till och när vi kommer hem är det inte alls som vi vill... fast vi haft vänliga vänner som ett par tillfällen tömt är det alltid något som till söndertrasning är dömt. Behöver en låda som inte skär sönder vår post!
 
2. 3-punktslås

Blev ID kapad för 2 år sedan och bytte till en låsbar brevlåda men hittade då ingen med bra lås. En snygg och riktigt säker brevlåda skulle vara ett välkommet lyft för både uppfarten och god sömn.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.