Dum fråga kanske...färglaser i all ära, men hur blir fotoutskrifter? Jag menar, jag har aldrig sett att det säljs fotopapper till laserskrivare...
 
Laser skrivare är inte riktigt så känsliga för att stå still ett tag. Men det kan uppstå problem om dom står för länge också tex kan cleaning bladet kärva till och göra märke i trumman. Samt dom bör ej stå så att dom blir för varma tex så att solen lyser på dom genom fönstret. då kan tonern smälta ihop i boxarna och trumenheterna. Lite tråkigt med biliga laserfärgskrivare är att dom är dyra att skriva ut på. Klart det finns photo papper till laserskrivare. Min 15års erfarenhet av bläckstråleskrivare är iaf använd orginal patroner och skriv ut på dom regelbundet på alla färgerna så fungerar dom bra. Vi utför garanti reparationer för bla. Brother.
 
Håller med fullständigt.

Bläckstrålar ska jobba.
Jobbade 10 år med hw service. Laserjet 3 och 4 det var tider det
 
Precis HP Laserjet IV. *tummen upp* Bara gick och gick.
Motsatsen kan nämnas. Deskjet 560. Hatade allt va piratpatroner hette.

Det verkar som vissa patroner funkar bättre att "återvinna" än andra. Beroe helt enkellt på vilken skrivarmodell man har och hur lätt skrivaren har att torka.
Flickans Epson 830 hatade även den påfyllda patroner.
Min far har en annan Epson (minns ej modell) och han ska nu "fylla" för tredje gången.
Beror lite på hur och vad man skriver ut.
 
560 är för nytt :)

500 gick bra med refilsprutor. En kollega gjorde dock om sina vita jeans till svarta med hjälp av en sån spruta som hon glömde i fickan innan hon satte sig. blev en del komentarer om hur hårt hon hadde solat det låret
 
galento
Hejsan,det blev en HP DeskJet 3940 från Dustin för 545:-,denna har skrivarhuvudena i bläckpatronerna.Visserligen en enkel modell men den duger nog,vill vi ha proffsutskrift av foton kan vi ju lämna bort detta.
 
Fråga pirat leverantören. om dom tar på sig ev. skador på skrivaren. gör dom det så e det väl bara att slänga i skiten och kladda ner papprena. ;D ;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.