Svar: 1

En gammal glasveranda behöver en hel del kärlek och med en Cobra i handen kommer det gå mycket fortare, då kommer det ges även tid till andra projekt i sommar.
 
Svar 1.

Köpte oss ett renoveringsobjekt för 2 år sen.
Men en liten bebis har tagit mkt av tiden och vi har samtliga förnster kvar att renovera, En speedheater cobra vore det bästa alternativet för att få detta gjort snabbt och enkelt.

Så jag skulle behöva denna för att kunna tillbringa lite mer tid med min familj.

Mvh Calle
 
Svar 1.

Vår fasad ska få sig en skönhets- och funktionsuppdatering nu till sommaren samt att arbetet med att renovera våra fönster pågår sen i vintras så en Cobra skulle ju sitta fint i näven.
 
Svar: 1 SH IR SYSTEM

Med fönster i behov av omkittning, fasad i behov av ommålning samt innerdörrar i behov av detsamma så skulle en Cobra sitta som en smäck då den (förhoppningsvis) skulle minimera risken för av varmluft spräckta glas och, i frustration över detta, avslitet hår.
Det är glest så det räcker ändå.
 
Svar 1.

Till det nyinköpta huset där vi kommer att behöva måla om hela huset byta alla fönster och sedan också måla om flera gamla möbler så skulle en Speedheater kommer till mycket stor användning för oss.
Och förhoppningsvis skulle vi kunna få lite mer tid över till annat med detta verktyg.
 
Svar 1: SH IR System

Speedheater.
Får väl skriva som många andra att jag har köpt ett äldre hus som har många mysiga arbetstimmar innan det är klart. Samtidigt så finns det en ett-åring hemma och en ny i ugnen, vilket gör att det är lite svårt att hitta de där arbetstimmarna;-)
Visst har man väl hela livet på sig att fixa med huset, men för att hinna måla om den rosa utbyggnaden (mot gult tegel!) i år så skulle det ju ha suttit fint med en Speedheater Cobra!

Slänger med en liten slogan när jag ändå är på gång:
Visst går allt med våld, vilja och vaselin, men varför inte göra det lite enklare den här gången? Använd en Speedheater!
 
Svar 1

Målade detta för tre år sedan och har egentligen ingen lust att göra om det
Med en speedheater skulle det i alla fall gå fort.
1462816094787300569893.jpg
 
Svar: 1

Visst, jag har också fönster och dörrar som ska skrapas och renoveras. Men sen har man ju alla sidofunktioner med cobran: snabbgrilla korven, mini-infravärmare etc. etc Det är ju bara fantasin som sätter gränser. :D
 
Svar: 1

Oj, det här låter verkligen som en produkt för oss. Vi har projekt som måste fixas för precis allt som Speedheater Cobra enligt beskrivningen är bra på. Både gästhuset och bastun måste skrapas och målas om, inom något år även huset. Utöver behöver ett antal fönster fixas, gamla utemöbler renoveras och min fru har ett projekt att måla och klä om ett gäng stolar. Cobran skulle gå varm (!)
 
Svar: 1

Jag ska just till att måla om huset i sommar efter att ha velat om vilken färg i ett års tid. Nu är det äntligen bestämt och det är första gången jag ska måla ett hus. En Speedheater vore ett fantastiskt hjälpmedel för att underlätta i detta så stora och lite skräckinjagande projekt!
 
Svar: 1
Mitt hus är målat med linolja - det ska det få fortsätta vara - men jag vill ha bort alla de gamla lagerna - mina föregångare har inte alltid gjort det snyggaste jobbet. Med Cobran blir jobbet otroligt mycket lättare för mig och min fru i sommar
 
Svar: 1. SH IR System

En sådan vore suveränt att kunna använda när fasad och staket mm ska underhållas! Hoppas!
 
Svar 1. Att varsamt kunna måla om flera hundra år gammalt hus. Det behövs ingen har målat på 50 år så nu behöver sista flagorna bort på fönsterkarmarna.
 
Med tanke på att jag har fullt upp med renovering inomhus och inte hinner vara ute och sola mig brun så kan ju Cobran komma väl till pass att antingen snabba upp mina färgborttagningsprojekt eller rent av se till att fungera som ett handburet solarium till mig själv! :-D
 
Svar: 1, SH IR System

Renoverar om ett hus från 1924 och ska under sommaren skrapa, måla och kitta så många fönster jag hinner med. Med Cobran kanske jobbet går snabbare och jag hinner huset runt innan vintern kommer.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.