Finns det någon med en 310 som kan testa att uppgradera firmwaren till 315. De är ju identiska så jag tror de gjort samma maskin men bara "downgradat" 310.

Nån som vill testa och meddela resultatet? Behöver ni hjälp så kan jag bistå med kunskap.
 
Displayen skiljer. Så frågan är hur det funkar. Men hur skulle man gå tillväga då menar du?
 
En display är bara en display, man kan komma åt att uppgradera den via en anslutning på maskinen. Och laddar man ner 315 programvaran så borde det fungera, i värsta fall sätter man tillbaka den för 310.
Jag och frun har bestämt oss för att köpa 310 så jag ska testa att modda den så får vi se om det fungerar. Återkopplar här då, lär dröja en två veckor.
 
Jo det sitter en en USB port under klipparen. Men vart ska du få programvaran till 315 ifrån? Ladda ur ifrån en annan klippare? Jag har och använder autocheck på jobbet och där har jag inte sett någon möjlighet att kunna välja programvara själv när man kör en programuppdatering. Utan programmet plockar fram detta själv. Men visst det går säkert lura på någotvis men har svårt att tänka mig att det är värt besväret och risken man tar. Men testa gärna och återkom med resultatet.
 
Hur har det gått med detta?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.