Hej!
Vi är mitt uppe i husbygge med hus leverantören Fiskarhedenvillan och vi fick precis reda på att vi har fått/blivit tilldelade (?!) Familjen byggare AB som snickare för själva husbygget. Jag har försökt leta på Google osv för att få fram någon form av recension eller liknande för bolaget utan lycka, så nu provar jag här! Finns det någon som byggt med Familjen byggare eller har någon slags erfarenhet med bolaget? Vore mycket uppskattat med svar! 😄
Med vänlig hälsning, Carolina
 
Hej,
har inte byggt något med dom, men brorsan som är snickare har jobbat med ett par av grabbarna i företaget och tycker dom är duktiga. Dom har en facebook sida, som jag tror har lite mer referensmaterial än hemsidan. Slå en signal till dom annars och kolla om du kan få prata med någon av deras kunder.
 
Har sett ett par av deras byggen, nu senast i Kolartorp.

Duktiga, gör sitt jobb och inget strul..
Det borde väl gå att ringa din säljare på Fiskarheden och få kontaktuppgifter till Familjen Byggare och prata med dem?
 
Familjen byggare är väldigt duktiga, de renoverade en yttervägg med stora glaspartier åt oss förra året med mycket fint resultat. Dessutom väldigt trevliga! Kan varmt rekommenderas
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.