Hej!

Jag ska renovera mitt badrum och ska nu börja ta in offerter från olika företag, jag har hittat ett företag som heter Rör & Industriservice AB, har någon av er anlitat eller hört om detta företag, är dom bra eller inte?
Dåderman och Ansgar har jag redan bett om offert ifrån men har ni några tips på andra företag inom Stockholmsområdet tar jag tacksamt emot dessa :)

Tack på förhand!
//Michaela
 
BirgitS
Jag anlitade Rörmannen i Spånga för 6 år sen. Mycket bra projektledning, elektriker och VVS, men plattsättaren var inte lika bra men han jobbar inte längre åt dem.
 
Dåderman kan gå an om det är en väldigt standardmässig renovering utan specialgrejer. Det känns som att de helst vill göra många badrum samtidigt i en hyreskåk. Dessutom är de stora så man får betala för att de har mer omkostnader men man får också mer trygghet om något går fel. De är oftast inte så billiga.
 
BirgitS skrev:
Jag anlitade Rörmannen i Spånga för 6 år sen. Mycket bra projektledning, elektriker och VVS, men plattsättaren var inte lika bra men han jobbar inte längre åt dem.
Tack för tipset, det såg ut som att dom främst riktade in sig på byten av avlopp etc. men jag kontaktade dom nu för att se om dom även gör kompletta badrumsrenoveringar med bl.a. byte av kakel och klinker.
 
Fred vom Jupiter skrev:
Dåderman kan gå an om det är en väldigt standardmässig renovering utan specialgrejer. Det känns som att de helst vill göra många badrum samtidigt i en hyreskåk. Dessutom är de stora så man får betala för att de har mer omkostnader men man får också mer trygghet om något går fel. De är oftast inte så billiga.
Tack för svar, jag bokade in ett möte med dom så får vi se, kommer ta in offerter från andra också men just Dåderman kändes väldigt seriösa, dock ett litet minus om det skiljer alldeles för många tusenlappar.
 
BirgitS
Micnil93 skrev:
Tack för tipset, det såg ut som att dom främst riktade in sig på byten av avlopp etc. men jag kontaktade dom nu för att se om dom även gör kompletta badrumsrenoveringar med bl.a. byte av kakel och klinker.
Du hittar det under Tjänster - ROT: http://www.rormannen.se/tjänster/rot.html
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.