Svar 2.

En sånhär tävling har jag bara väntat på; Mitt hem saknar garderober helt... Eller ja, det stod en möglig kubgarderob från 86 på balkongen när jag flyttade in.
Jag har länge undrat hur flerbarnsfamiljen som bodde här innan mig löste detta, kke löste dem det på samma sätt som jag hittills har löst det; portabla klädhängare. Inte kul att se på, inte kul att använda och tar massa plats & vält dem för guds skull inte.

Min högsta önskan är en walk in closet, jag har ett rum som är som gjort för en sådan idé, och Mirro verkar vara gjort för mig.
 
Nyinflyttad kille på 35+ söker klädintresserad partner att hänga med. Jag gillar galghumor, lavendel samt ordning och reda. Söker dig som är lättsam, strukturerad och öppen för nya saker. Du får gärna vara från Småland, mellan tre och fyra meter bred och ha ett vackert yttre även om det är insidan som räknas.

Ser fram emot ditt svar!
/Alu
 
Svar: 2 Alu

I våran entré så är det väldigt trångt att hänga av sig kläder. Dock så finns en öppning mellan gästtoan och trappan ned till källaren som jag länge funderat på att göra till klädförvaring. Men här krävs lite specialmått så därför har det aldrig blivit av.
Men om jag nu kan få hjälp att skräddarsy en lösning så vore det super :) !!!
 
2) alu,
Att vinna detta vore som en dubbelvinst, först få design en ny garderob åt min älskade fru, och för det andra, att slippa tjatet från min älskad fru att hon inte har plats för alla kläder, men framförallt skor i nuvarande lösning.
Vem behöver mer en fyra par skor???:)
 
Svar: 2

Vår garderob är ett litet pytterum där tidigare ägare dragit ihop några hyllor av överblivna reglar och spånskiva, ett verkligt hafsjobb. Inte så kul, inte så snyggt, inte så effektivt. Det här är vad som berhövs för att göra jobbet ordentligt.
 
Rätta svaret är: 2. Alu

Då vi har varit tvungna att prioritera annat i huset pga två vattenskador på kort tid saknar jag och maken ff en garderob i vårt sovrum. Våra kläder trängs i en byrå och en pytteliten klädkammare på ca 0,7 kvm. Kläderna knölas in och sånt som inte är säsong måste byta plats med lådor på vinden för att få något så när ordning. Vi drömmer om en riktig garderob men i dagsläget tillåter tyvärr inte vår budget det. En sån här vinst skulle vara ett jättelyft för vårt sovrum! :)
 
Rätt svar 2 ALU

Vi skulle verkligen behöva en ny garderob i vårt sovrum. Garderoben är original sedan 60 talet och efter 10 års klättrande av barnen (och 10 år tjatande om att man inte får klättra på hyllorna) så har garderoben sett sina bästa dagar.
 
- så regeringen blir glad och nöjd.
Svar: Alu har flest valmöjligheter.

Micael Edlund
 
Redigerat:
Svar: 2 Alu

Pappa har ingen aning vart sakerna tar vägen eller är.
Mamma får leta igenom huset vilket på bådas humör tär.
Med lite ordning och reda på alla saker med hjälp av smart lösning
Blir förvaring från Mirro mor och fars räddning!
 
Rätt svar är: 2 Alu

Modeälskande mamma med nyfödda tvillingar, plus nyköpt hus utan förvaring. Hur tänkte vi nu..!? Vi behöver GARDEROBER! ;)
 
Rätt svar: ALU

Denna vinst behövs här hemma. Köpte ett totalrenoveringsobjekt för 1,5år sen, förra året gick åt till att byta tak, tilläggs isolera, byta fönster & dörrar och nu är "Master bedroom" nästan klart för inflyttning som första klara rum. Är snedtaksgarderoben som konverterats för skjutdörrar kvar... så 10 000:- till dörrar och inredning skulle verkligen uppskattas som en liten uppmuntran inför samtidig renovering av 50% av undervåningen med både badrum och kök. Måste nämligen gräva ur torpargrunden och gjuta platta.
1462288262153.jpg
 
Svar Nr 2 alu

Jag är rätt duktig på att hålla ordning och reda på alla kläder, prylar och smått och gott man inte nänns slänga, men när det saknas garderober och skåp från början blir det ganska kompakt där sådanan finns och man vill ogärna gå in och hämta något där eller starta en mindre utgrävning varje gång man behöver nåt. En vägg med skjutdörrar skulle lösa våra problem för kläderna och hyllorna skulle göras framkomliga för allt det andra. Så Mirro vore en efterlängtad hjälpare i vår vardag.
 
Svar 2
Ny tvättstugeprojekt som innebär att våra garderober i hallen som är från 70 talet kommer att försvinna , ytan kommer att minska så blir tvungen att ha skjutdörrar .
Mirro har ett fint utbud av fina dörrar och inredning till alla alla skor som tyvärr med tre damer i huset inte kommer att minska .
 
Svar: 2 Alu

Vår hall är så liten (och barnens kläder och skor blir bara större och större) att vi just nu håller på att bygga ut huset för att få en större hall. Det hade varit perfekt att inreda den nya hallen med måttbeställda garderober, som pricken över i:et! (Budgeten tillåter tyvärr inte det i nuläget.)

Ha en bra dag! /Jonas
 
Svaret är: 2 Alu

Åh. Vi har nyss köpt hus och har inga pengar kvar att göra något för. Skulle ha vart fint å fått rusta garderoberna i huset!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.