Rätt svar: 2. alu

Jag ska inom kort börja bygga ett egenritat hus och jag har ritat in en walk-in-closet. När jag har moderna lösningar i resten av huset så har jag inga idéer till garderoben. Då skulle det passa perfekt med lite guidning och ett måttanpassat garderobsystem.
 
2) Alu
För två år sedan flyttade vi in i vårt renoveringsobjekt. Två vattenläckor och renovering av nästan hela boytan har grävt ett gigantiskt hål i renoveringsbudgeten. En vinst vore en fantastisk möjlighet att få byta ut det avancerade klädförvaringssystemet av Ikea-påsar vi just nu har.
 
Har bott i mitt hus i snart 25 år med garerober i sovrummet som har haft flera färger men med handen på hjärtat så har de aldrig varit snygga. Massor av gånger har vi suttit med papper och penna för att försöka planera in nya fräscha men aldrig kommit tillskott. Nu låter det som att jag har chansen att äntligen få garderober som slipper vara min skämshörna.

Rätt svar Alu
 
Rätt svar är: Alu

Sitter och planerar hur vi ska få till det med garderober på ovanvåningen som nu ska förvandlas från tomt skal till badrum, sovrum och just förvaring. Så dyker denna tävling upp och kan lösa mitt största problem just nu. En skräddarsydd lösning från Mirro låter perfekt!
 
Svaret är nr 2, Alu.

Sen mina barns far dog ifrån oss för drygt ett och ett halvt år sen har både kök och toalett pajat, och garderoben har säckat ihop så att kläderna inte längre har någonstans att bo. Å, vad de suktar efter ett hem som en Mirro-garderob!
 
Våran hallgarderob är en katastrof och är fortfarande orenoverad sen huset byggdes 1948. Allt är inkastat mer eller mindre, både kläder, verktyg, kattlåda, skrivare, förgburkar o annat smått o gott. Katastrof med andra ord. Dotter på 1.5 år som vi tyvärr inte har plats att hänga in käder för utan de hänger på krokar i hallen. Nu får vi tillökning i juli så blir oerhört spännande hur vi ska få plats med allt! Behöver en fin garderob med mycket förvaring nuuuu!!😅
 
Svaret är 2.

Vi är i stort behov av skjutdörrar till vår fula, öppna IKEA garderob. När vi byggde huset för 8 år sedan så valde vi bort gäst-toa och en liten garderob, för att få större sovrum. Tanken var att vi skulle ha en snygg garderob med skjutdörrar. Men det var för dyrt för oss för 8 år sedan, och sen har det aldrig blivit gjort. De flesta av mina skjortor och kostymer har nu blivit solblekta på ärmarna och ser för djävliga ut :(

Det hade varit så härligt att äntligen få ordning på garderoben, och ett sovrum man trivs i :D
 
SVAR: 2. Alu

MOTIVERING: Har planer på att låta lacka om dörrarna till mina platsbyggda garderober från år 1942, men en helt ny uppsättning garderober med moderna funktioner skulle så klart "smälla högre" (y)
 
Svar: 2 ALU

Vi har köpt ett 70-talshus som vi totalrenovera. Då rök samtliga garderober. Nu har vi inte prioriterat att anförskaffa nya garderober så trots vi bara är två personer så har är det väldigt trångt i de byrlådor vi har. Hade varit perfekt om vi vann och kunde få ordning på våra klädsamlingar.
 
Vi håller på att renovera vårt hus just nu, vilket bland annat inneburit att vi har tagit bort flera inbyggda garderobsutrymmen. Men nu står vi här utan något bra ställe att förvara varken vinterkläder, finkläder eller våra vanliga kläder på. Så att vinna detta hade varit toppen, så att vi kan få en ordentlig garderob och få ordning på alla våra kläder.
 
Svar: 2 alu

Vi stambytte i källaren förra sommaren och väntar fortfarande på att flytta in i sista rummet som är familjens sovrum, just nu ockuperar vi vardagsrummet som sovrum. Garderoben saknas eftersom vi väntar på att föräldraledigheten ska ta slut så vi har råd att köpa skjutdörrar och garderobsinredning. Sen är det bara köra!
 
Rätt svar 2 Alu
Vi flyttar om en månad in i en lägenhet från -30-talet. Här finns 3 äldre garderober i form av 3 dörrar i en vägg. Inredningen består av fasta målade hyllplan mot målad betong. Här vore det fantastiskt att få inreda. Idag inte lätt att få ordning, hjälp skulle uppskattas.
 
Rätt svar:

2. Alu

Jag och kärleken ska bli sambo och har precis fått tag i ny gemensam lgh som vi flyttar in i 1 juli. En stor fyra med ett extra rum som skulle passa ypperligt som Walk in closet. Med alla våra kläder skulle vi bli otroligt lyckliga och hjälpta av en lösning från Mirro!
 
Svar: 2 Alu

Våran entréhall har en 60-garderob som inte räcker till mer än några jackor. Hallen har även ett mindre WC-rum som är helt meningslöst eftersom vårt stora badrum ligger tre steg därifrån. Planen är att riva den lilla skruttgarderoben och WC-rummet och bygga om det senare till en riktigt stor hallgarderob med skjutdörrar. Det gör hallen både luftigare och mer praktisk för hela familjen och besökande.
Så en skräddarsydd garderob från Mirro skulle verkligen innebära ett fantastiskt lyft för hallen – både estetiskt och praktiskt.
 
Rätt svar på frågan är: ALU

Motivering: Med skjutdörrar från Mirro kan vi lösa vår katastofsituation, nytänkande och tradition, i en perfekt kombination !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.