Vart kan man köpa en liten spruta som man skulle kunna fylla med fogmassa? Skulle vilja spruta ut fogmassa i finare strängar.
 
:)

Men det verkar bara vara storpack?

Och fanns inte på lager i närheten :(
 
Redigerat:
Apoteket har för att kunna ge flytande medicin, som tex. alvedon, till barn. Har inte behövt betala för dessa tidigare.
 
TeroM skrev:
Apoteket har för att kunna ge flytande medicin, som tex. alvedon, till barn. Har inte behövt betala för dessa tidigare.
Du får en (1!) spruta i samband med köp av medicin. Fick detta förklarat för mig av Apoteket när jag letade engångssprutor för lite epoxyinjicering. På Granngården i Kungälv fick jag inte köpa i butik om jag inte hade ett färsk veterinärintyg. Gick dock bra att beställa via nätet (de vet vem jag är). Detta är med största sannolikhet ett skydd mot sprutnarkomaner...vilket jag då blev klassad som. :D
 
Attans! Det verkar inte gå att köpa via Granngårdens webbutik längre om man inte har veterinärsintyg.

"OBS! För inköp av sprutor och kanyler krävs intyg från veterinär. Intyget ska vara stämplat och undertecknat av utfärdande veterinär och får inte vara äldre än 12 månader. Av intyget skall följande information framgår: namn, adress, tel nummer, personuppgifter, användningsområde samt information om behörighetsutbildning för användning av sprutor och kanyler."
 
Kolla med en färgbutik. Dom brukar ha spruta m kanyl för tapetlim
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.