På finska sidan av pölen säljs en esab miggy 125 för 500:- el. 50 euro:
http://www.findit.fi/sve/search/981801.htm

Behöver ingen mig men för priset känns det som jag borde plocka den, stor risk den är såld.
 
DennisCA skrev:
På finska sidan av pölen säljs en esab miggy 125 för 500:- el. 50 euro:
[länk]

Behöver ingen mig men för priset känns det som jag borde plocka den, stor risk den är såld.
"fungerade då jag använde den senast för ca 10 år sedan.

(y) (y)
 
Ja 10 år är väl ingenting? Eller lider denna av modern teknik?
 
DennisCA skrev:
Ja 10 år är väl ingenting? Eller lider denna av modern teknik?
Nej jag tycker bara att det ger ett onödigt dåligt intryck, lite som en försäkring om att han minsann inte garanterar något. Hur jobbigt hade det varit för honom att plugga in den, och snabbtesta den, innan han la upp annonsen?
 
Mejlade om fräs/pelarborren. Självklart är det flera intresserade och säljaren frågade om jag är intresserad av att betala ett högre pris. Och det är jag inte.
Men så är den billig så det är inte ovanligt att det blir så.
 
pär h skrev:
Mejlade om fräs/pelarborren. Självklart är det flera intresserade och säljaren frågade om jag är intresserad av att betala ett högre pris. Och det är jag inte.
Men så är den billig så det är inte ovanligt att det blir så.
Om det nu är detta tillvägagångssätt säljaren vill ha så tycker jag att han skall lägga ut på en auktionssight istället.
Men det är nog bara jag som är gammalmodig och tycker att jag som säljare skall stå för vad jag sagt och beta av ev. kunder i turordning.
 
ceson skrev:
Om det nu är detta tillvägagångssätt säljaren vill ha så tycker jag att han skall lägga ut på en auktionssight istället.
Men det är nog bara jag som är gammalmodig och tycker att jag som säljare skall stå för vad jag sagt och beta av ev. kunder i turordning.
Precis, det minsta man kan göra är att klämma in "eller högstbjudande".
 
Lambr1 skrev:
Nog ser det ut som ett bra pris på hyveln? En Moretens/Mortens 330? Någon mer kunnig får korrigera mig.
[länk]
Skellefteå. 2000 kronor.
[bild]
Tyvärr inte en Mortens 330 - Suva armen är fel, anhållet är fel, och bordet ser inte bekant ut. Säkert någon som vet mer vad det kan vara för något.
 
  • Gilla
Lambr1
  • Laddar…
Ser mer ut som en Ejca rikthyvel, men svårt att se på bara den bilden.
 
Tips:)
Svarv.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Tips.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.