Var kan jog kolla om jag vann? MVH Jan Dahlsten
 
Elina Blom Westergren skrev:
Stort deltagande denna veckan och mängder av bra motiveringar. Det har varit ett tufft val och vi får nog helt enkelt försöka få till en repris på denna tävlingen framöver så att fler kan få chansen att vinna. Veckans vinnare blev i alla fall ingen mindre än... *trumsolo*... Samihus med följande motivering:

Den sågen ser väldigt intressant ut! Den cirkelsåg jag har idag sprutar upp alla sågspån rätt i ansiktet på mig när jag sågar, den väger nästan dubbelt så mycket som denna och kan ändå inte såga i närheten av 66 mm trots lika stort blad Den ser fruktansvärt stabil ut och ser tuffare ut än alla mina andra verktyg tillsammans.
I sommar har jag ett antal uteprojekt jag vill hinna med under semestern, bland annat så ska jag bygga små "förvaringsbodar" åt min luftvärmepumpar och utöka altanen. Skulle vara en dröm att få använda en riktig proffssåg till detta.
Här...... (y)
Inlägg 240
 
Hej!
Nu har jag fått sågen:wow:.
Den är väldigt stabil jag blev förvånad över hur lätt den var. En annan detalj jag såg direkt var att det satt på ett väldigt tunnt blad. Har inte hunnit prova den än men hoppas göra det i helgen.

Tack igen för vinsten, är väldigt tacksam:).
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.