D09
D09
  • Gilla
tompas11 och 1 till
  • Laddar…
Här en liten video där man kan passa på att lära sig av andra gör-det-självares misstag ;)

[video]https://www.facebook.com/GereedschapPro/videos/795615310535082/[/video]

Bäddas inte facebookvideon in i inlägget, eller har jag gjort något fel?
 
  • Gilla
Mikael_L och 4 till
  • Laddar…
thomasx skrev:
Här en liten video där man kan passa på att lära sig av andra gör-det-självares misstag ;)

[video]https://www.facebook.com/GereedschapPro/videos/795615310535082/[/video]
Man skulle kunna säga att kontentan är att låta bli stegar? :D
 
kontorsråttan
20160413_121939.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
klaskarlsson och 2 till
  • Laddar…
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Under bältet jag vet, gult kort direkt?;)
 
  • Gilla
Tom12 och 2 till
  • Laddar…
Toalett på ny mack söder om Sundsvall, någon hade otur när hjärnan kopplades in.
IMAG0439.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
jimih och 1 till
  • Laddar…
Nästan lika puckat som en nybyggd Norsk McDonaldsrestaurang i närheten av Svinesund. Restaurangen låg 180 grader fel och inga skyltar om parkeringen som låg på baksidan, de flesta parkerade logiskt nog på den stora parkeringen bredvid och gick genom drive-thrun för att komma till dörren. På baksidan.

Herrtoaletten bestod av ett rymligt utrymme med tvättfat etc. medan själva toalettrummet var så litet att man fick stå gränsle över holken för att kunna stänga dörren. Hur f-n tänkte de när de designade? Jag menar mcDonaldsladorna är ju garanterat färdiga koncept?
 
  • Gilla
jimih
  • Laddar…
mexitegel skrev:
Nästan lika puckat som en nybyggd Norsk McDonaldsrestaurang i närheten av Svinesund. Restaurangen låg 180 grader fel och inga skyltar om parkeringen som låg på baksidan, de flesta parkerade logiskt nog på den stora parkeringen bredvid och gick genom drive-thrun för att komma till dörren. På baksidan.

Herrtoaletten bestod av ett rymligt utrymme med tvättfat etc. medan själva toalettrummet var så litet att man fick stå gränsle över holken för att kunna stänga dörren. Hur f-n tänkte de när de designade? Jag menar mcDonaldsladorna är ju garanterat färdiga koncept?
Det är nog Elitebygg som kapat åt sig av de feta kontrakten .. ;) (se relevant tråd för referens)
 
  • Gilla
tommib och 1 till
  • Laddar…
Ja, kanske. Jag myntade uttrycket "Only in Norway" efter det restaurangbesöket.... :D
 
Låter som dom tagit modell av mc donalds i Eskilstuna när det gäller wcn. Men det kallas väl utrymmesoptimering. Dom tjänar ju inga pengar på wc utrymmet.
 
Slagsmål med hjullastare i Kina. :D
Faktauppgifterna är sparsamma men enligt nyhetsbyrån AP är det två konkurrerande företag som bokstavligen slåss om ett uppdrag vid en byggarbetsplats i norra Kina.

https://www.youtube.com/watch?v=UrtnIImGipg
 
  • Gilla
breakman och 2 till
  • Laddar…
D09
Donald-Duck skrev:
Slagsmål med hjullastare i Kina. :D
Faktauppgifterna är sparsamma men enligt nyhetsbyrån AP är det två konkurrerande företag som bokstavligen slåss om ett uppdrag vid en byggarbetsplats i norra Kina.

[länk]
Ha ha första tanken

Neeej gå inte in högt med skopan 😬😬
 
  • Gilla
Lostmoose
  • Laddar…
D09
image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Tom12 och 3 till
  • Laddar…
Hade det stått Alice hade det ju varit roligare. "Alice, who the fuck is Alice" :D
 
  • Gilla
ghoti och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.