Hej!
Vet inte om det bara är jag som fått "smstumme" men visst fasen är reklambannrarna väldigt kännsliga, kommer några ggr varje gång jag surfar på mobil.byggahus.se in på länkar jag inte ville när jag scrollar.

Har dock aldrig "råkat" komma in på någon tråd på samma sätt. Oerhört störande.

Annara tack för ett utmärkt forum!
 
Är det bara jag som upplever detta?
 
Nä jag upplever det på exakt samma sätt.
 
Jag vet inte riktigt vilka "reklambanners" du menar. Menar du att du blir råkar klicka på en annons högst upp på sidan när du scrollar eller menar att du klickar på "Läs också"-puffen längst ner på de redaktionella sidorna? Denna puff är numera borttagen i forumet.
 
Nu hittar jag dom inte, men det var reklam "mellan" trådarna och nuddade man dom öppnades ett nytt fönster ofta vianor eller något däckbytar företag... kanske var skit på min mobil?
 
Det låter som om du råkat klicka på annonserna som syns för mindre aktiva medlemmar. Användare som postat senaste 7 dagarna slipper dessa annonser.
 
Aha.. då får man skriva nått nästa gång den dyker upp :confused: leder inte det till sämre poster bara?
 
Nej, inte nämnvärt. Men visst kan det hända.
 
Ok, tack för svar (y)
 
Da9911 skrev:
Aha.. då får man skriva nått nästa gång den dyker upp :confused: leder inte det till sämre poster bara?
Jo det gör det nog.
(Jag skrev detta bara för att slippa reklamen)😂
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.