1. 66 mm
Jag bygger hus på Gotland och samtidigt hjälper jag sönerna att renovera sina hus på fastlandet. så jag behöver en såg till för att slippa transportera min såg hela tiden.
 
Svar: 1 66 mm.

Efter att ha använt en lånad cirkelsåg av enklare modell till första altanbygget så skulle det vara rena drömmen att arbeta med denna proffsmaskin i nästa projekt.
 
Svar: 66mm

Precis köpt mitt första hus, så minst 100 anledningar till att just jag behöver en finfin såg!
 
Svar: 66 millimeter

Försöker få ihop en samling kvalitéts verktyg för sommarens olika renoveringsprojekt. Något cirkelsåg har jag dock inte så denna vill jag verkligen ska hamna i min ägo :) Hoppas ,Hoppas !!!!
 
66 mm

I sommar skall vi renovera hus, sågen kunde hjälpa oss att såga plankor med ett sus! Tänk så mycket tid vi kunde spara, ge oss tid att njuta sommaren och inte låta den förfara. Med två små barn på två och tre, som vi gärna vill ska le. Renoveringen kan snabbas på, då vi till stranden eller parken kan gå. Då familjen glad är, den sågen den passar bra hos oss här!
 
66mm är svaret.

Varför skall jag vinna? För att ni vill hjälpa en fattig man vars hus består till 80% av trä. :surprised::surprised::surprised:
 
Svar: 1. 66 mm

Jag vill vinna den i smyg till min sambo som har gått och blivit powertool-maniac sen vi flyttade till hus för ett år sedan. Det fattas verkligen inte projekt inne och ute och har man en redig cirkelsåg kan man se fram emot smidiga och snabba snitt som sparar tid till allt annat huvudkliande och navelpillande vi tänker ägna oss åt.
Han skulle bli så överraskad om det plötsligt stod en cirkelsåg i garaget en dag! Det vore så kul att se hans min!
 
Rätt svar: 66mm

Som brukare av en äldre cirkelsåg (10+år gammal) av samma fabrikat så vet jag, att med en Hitachi i näven, går det alltid att göra bra kap i livet! (y)
En trygg, driftsäker och kvalitativ maskin som garanterat lyckas kapa både kostnader och allehanda material.
 
Redigerat:
Rätt svar är 1) 66mm
Jag ska renovera mitt hem i sommar och ska bla skära till en bänkskiva i köket av trä. Jag sitter och funderar hur jag ska göra det smidigt, då jag får ångest av att tänka på hur jobbigt det ska bli med att manuellt behöva såga.
Det skulle vara så skönt om man kunde förenkla renoveringen med denna smidiga såg.
 
För en hemmafixare som älskar bra verktyg,
får Hitachis cirkelsåg allra högsta betyg!
 
Svar:

1. 66 millimeter

Motivering:

Det blir bättre med en cirkelsåg i handen,
än för hand såga i cirkel.
Hjälp en håglös att ej gå såglös...
Ny altan blir bäst i stan!
 
1: 66 mm

Jag gav brorsan en så fin Hitachi cirkelsåg i present. Han sa att det var det bästa som hänt!
Men hans presentbudget är så låg, att jag aldrig får någon såg.
Så kom denna tävling, nu kanske turen har vänt?

:)

Mvh
Jens
 
66mm
Med en badstuga som vi börjat bygga vid vårt sommartorp behövs det nåt bättre än min fars gamla femkilos cirkelsåg från 80-talet.
 
1- 66 mm
2- ska börja byta ut vår garagepanel och denna är mer än välkommen till oss. Går betydligt lättare och smidigare än med en fogsvans!
 
1. 66mm

åh denna vill jag ge till min pojkvän som förhoppningsvis inser att kan han inte hjälpa till med hussysslorna så får han hjälpa till med renoveringen. Trotts att jag är en supermorsa som klarar allt kan jag behöva hjälp med nånting här hemma :p
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.