Vad synd att ni inte kunde komma till en trevlig middag med byggahusare. 😀

Stort tack till Masses som drog ihopp en träff. Trots att han lockade med Festool Merchandise så vart det svårt att få folk att komma.
Så dena Goodiebag missade ni.
1460019570929-1512275623.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Alex Höglund och 4 till
  • Laddar…
Ja, det var en goodiebag som heter duga. Hade ju nästan varit värt att ta tåget upp till Stockholm för!
 
Väldigt trevlig påse må jag säga! Den hade jag definitivt inte tackat nej till.

Kul att höra att ni hade trevligt också, får ta mig tid att komma en annan gång.

Det kanske går att locka Masses till en östgötaträff också om man styr upp något - vi börjar ju bli ett gäng som håller på och snickrar här i östergötland med omnejd.
 
Redigerat:
  • Gilla
Masses och 1 till
  • Laddar…
Ja det där var ju en nice påse. Jag blev ju som sagt nekad i dörren till mässan, och sen hade frun ett event på kvällen så det var kört. Jag ser fram emot nästa års mässa redan nu, då ska jag fan ta en halvdag semester!
 
Äh, det är ju inte Meec! ;)
 
  • Gilla
Lime113 och 1 till
  • Laddar…
P
Snacka om hemsk tråd :confused: Den där goodiebagen skulle man ju kunna vandrat över en surmyr för!! nåja.. Fick hem en SSU200 idag så de får väll bli en liten smärre kompensation eller nåt :|

btw hur smaka Festool godisarna? har alltid undrat hur det snorgrönsvarta wendlings gottat smakar :rolleyes:
 
Dom är festool goda...
Schhh men det är brandade dumlekola
 
Jag får skylla på att jag är i USA tills imorgon. Annars hade det varit jättekul att dyka upp. :)
 
trattalask
Ohhhhhhhhhh! Med den tröjan hade jag blivit kung på kontoret! Eller så hade folk inte fattat alls... ;)
 
Tack själv Pär och nit andra som dök upp och gjorde kvällen till en lyckad tillställning!
Bara kul att kunna dela med sig av "goodisarna" :)
 
  • Gilla
Alex Höglund
  • Laddar…
S
när ni köpt tillräckligt så att dom blir billigare och bättre så kanske man köper. men är stort "KANSKE"
 
Som vanligt fattar jag ingenting av det här............ men någonting säger mig att man borde dyka upp på en sån där träff med en skjorta med reklam för Jonsereds snickerimaskiner....... bara för att det sannolikt skulle reta någon......
 
Alla är välkomna med vilka skjortor man än nu må ha i sin garderob.... Oavsett tryck 😀
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
Nädu Hemilaga det skulle inte reta någon. Utan jag gissar på tvärt om wow vilken koll skjorta :wow:

För en sådan skulle jag vilja ha även fast jag inte har någon jonseredare hemma
 
Någon gång då jag har blivit rik får jag fundera på att dyka upp på en av era träffar..... fast det är ju nästan meningslöst om jag inte retar någon;)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.