inte nått du behöver då Lambr1?
 
remdrivet skrev:
inte nått du behöver då Lambr1?
Enl hans profil är han i Uppsala och sågen är ju tyvärr i lund. Blev lite sugen på den där men föll på lokalisationen..
 
Känner du ingen här nere du kan baxa in den hos tills du kan hämta då?
 
F_n! Precis lagom storlek till min verkstad och jag letar aktivt ny bandsåg för tillfället. Ringde på annonsen, en skulle komma och titta på sågen imorron, jag erbjöd mer betalt och titt ikväll men säljaren stod på sig:|
 
Heder åt säljaren som står för vad han lovat.
 
  • Gilla
Tokslut och 2 till
  • Laddar…
Ja det håller jag med om. Om han nu lovat köpare nr1 att hålla den tills efter besöket. Själv har jag i princip slutat med sånt efter att ett par "köpare nr1" försvunnit spårlöst. Kör folk långväga håller jag prylarna under resan, annars inte.
 
Heder åt säljaren!.....för alla har inte möjlighet att hämta omedelbart och först till kvarns skall först få mala...... men du kan ju ringa på nytt i morgon kväll.
Om du har tur kan köpare nummer 1 ha försvunnit spårlöst.
 
Ja, jag brukar också köra med devisen, försten hit. Men ibland händer det att någon vill lägga handpenning direkt, via swish t.ex. Det är helt ok tycker jag. Så skedde t.ex. när jag sålde snöslungan i vintras, på årets snöigaste dag :)
Jag brukar informera den som vill komma och titta någon dag senare att om någon annan hinner emellan så kanske prylen ryker.
 
Ola C skrev:
F_n! Precis lagom storlek till min verkstad och jag letar aktivt ny bandsåg för tillfället. Ringde på annonsen, en skulle komma och titta på sågen imorron, jag erbjöd mer betalt och titt ikväll men säljaren stod på sig:|
Duger inte incan längre?
 
Duger gör den men jag tycker den väger lite lätt rent viktmässigt när jag klyver stora plankor, sen är jag lite trött på mitt egenpåhittade anhåll.
 
Tack för omtanken remdrivet! Men sen i lördags är jag nöjd ägare av denna trevliga maskin.
EJCA_BS-450.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
remdrivet och 2 till
  • Laddar…
Fin maskin!
 
  • Gilla
Lambr1
  • Laddar…
Mycket fin såg Lambr1
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.