Perfekt som multiverktyg.. Fiskklubbare med bärhandtag och klyka
 
Varför måste allt vara så ruskigt ESTETISKT och detaljanpassat i era hem? Jag tycker hållaren är kul! Den är i högsta grad personlig :) och välgjord och pryder sin plats!!!

Min estetiska - och passande designhållare i rostfritt ... har ännu inte (huset fyller 10 år denna månad) kommit upp på väggen eftersom jag är rädd att badrummets svarta kakelplattor ev skulle spricka ... toarullen står på locket ... eller på golvet ... eller på handfatet dit man inte når sittandes ...
 
  • Gilla
trattalask och 1 till
  • Laddar…
Engelbrektsson skrev:
Jag köpte en fläkt på Ikea som är till för att sättas i överskåp, men jag byggde en kåpa kring den och gjorde den frihängande. Blev nöjd med looken på den då den passar bra till vårt 100 åriga hus

[bild]
Suger fläkten något bra så långt ovanför spisen ?
 
  • Gilla
jacobsnickrar
  • Laddar…
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Barstolar. Bockat armeringsjärn och svetsade fast i vad lokala plåtfirman hade över från några svetsflänsar de gjort. Ska på en rund eksits ikväll. Målat med matt spray.
 
  • Gilla
jacobsnickrar och 8 till
  • Laddar…
norrbottenssnickaren skrev:
[bild]

Barstolar. Bockat armeringsjärn och svetsade fast i vad lokala plåtfirman hade över från några svetsflänsar de gjort. Ska på en rund eksits ikväll. Målat med matt spray.
Såg väldigt komplicerade och opraktiska ut innan jag insåg att skuggorna var skuggor och inte armeringsjärn. :)
 
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


De är färdiga nu... Vet inte varför jag postade en wipbild i skryttråden.
 
  • Gilla
klaskarlsson och 9 till
  • Laddar…
Om jag ska vara helt ärlig så hade det säkert kunnat suga mycket bättre, men tycker ändå att det fungerar bra.
 
Har tillverkat ett gäng tallrikshyllor


IMG_20150830_203218.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_20150905_154307.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_20150905_154256.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


IMG_20151013_171829.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Öfremora och 9 till
  • Laddar…
Mycket snyggt (y)
 
Håller med
 
Ingen som kan snida ihop en sån här?
Köpte den på semestern, tyckte den passar in här ;)


image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
DennisCA och 3 till
  • Laddar…
Cool!
 
Såg för en jämrans massa år sen, borde vara under 80-talet, ett armbandsur gjort av sten. Det marknadsfördes med benämningen "kultur", vilket jag tyckte var lite fyndigt och andra retade sig på.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Skohylla.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Skohylla i oljad körsbär. Tänkt som present till svärföräldrarna då jag såg att de hade enkel sak från IKEA. Men de kanske blir förnärmade?

Behövde ett projekt för att göra av med bitarna av körsbär som jag hade liggandes. Riktigt svårt att göra något vettigt med de bitarna då de hade kvistar i massor och fibrerna låg i alla riktningarna. Det är en hel del defekter i möbeln, men förhoppningsvis ser man charmen i en hemmabygge.
 
  • Gilla
kristofo och 8 till
  • Laddar…
perhed jo man ser några defekter i sågningen av listerna. Men jag tycker nog att man skall följa trät och inte överarbeta
allt för mycket. Jag tycker nog att du gjort vad man förväntar sig av det materialet. Jag tycker det ser bra ut.
Tyvärr så ser man inte hyllan sen när det står en massa skor på den. Borde varit bättre om du tillverkat en bänk för hallen. Synd och gömma under en massa skor. Om du har mer material gör en bänk med skohylla under.
Vackert material.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.