[video=youtube;C4cNxSMyfQo]https://www.youtube.com/watch?v=C4cNxSMyfQo[/video]
 
  • Gilla
Chiippe
  • Laddar…
Du fick faktiskt med två aprilskämt där.
 
Jumos skrev:
[länk]
Vad var det roliga där? Att du lyckas lura nån att öda bort en och en halv minut av sitt liv på en meningslös film?
 
  • Gilla
jimih och 2 till
  • Laddar…
Tråkigt att du inte tyckte den var rolig Anders, själv finner jag den lite humoristiskt. Smaken är som baken antar jag :)
 
Det finns annars andra sätt att inte bli irriterad - att inte klicka på dylika "clickbait"-liknande länkar som saknar förklaring på vad den visar.
 
  • Gilla
Mikael_L
  • Laddar…
Mikael_L
Humor jag hörde igårkväll.

"1a april är enda dagen då Svensken blir lite källkritisk! " :)
 
  • Gilla
jimih och 8 till
  • Laddar…
Bo.Siltberg skrev:
Det finns annars andra sätt att inte bli irriterad - att inte klicka på dylika "clickbait"-liknande länkar som saknar förklaring på vad den visar.
Jo, det är sant. Jag hade knappast klickat på länken om den dykt upp i något annat sammanhang. Men på något sätt har jag utvecklat någon slags förtroende för Byggahus medlemmar.
 
Jumos skrev:
[länk]
Jag kan väl lägga till en beskrivning, om nu någon mer skulle bli nyfiken på att klicka.

Filmen visar en man, som iförd en konstig mössa säger "I am a snake" i en och en halv minut.
 
Om den filmen retar dig så otroligt så kanske du ska be en moderator ta bort länken, så den inte förstör helgen för fler personer? Är det så hemskt att man tycker att olika saker är roliga? Det är massor med länkar här utan innehållsbeskrivning, jag tycker att vissa är roliga och förstår inte humorn med andra. Precis så är det nog för de flesta. Det är helt okej för mig att din och min humor går isär i detta fall, jag förstår bara inte varför du är så upprörd. Den är inte rasistisk, inte sexistisk och inte kränkande på något sätt - den är bara udda och konstig på ett sätt som jag (och andra med mig) finner roligt.
 
Jag måste ställa mig bakom Jumos. Det är inte det roligaste jag sett men visst ger det ett leende på läpparna. Speciellt roligt är hans läspande :)
 
andersmc skrev:
Jag kan väl lägga till en beskrivning, om nu någon mer skulle bli nyfiken på att klicka.

Filmen visar en man, som iförd en konstig mössa säger "I am a snake" i en och en halv minut.
Tack, den förklaringen bekräftar att jag gjorde rätt som inte klickade på länken - kunde ha förlorat en minut av mitt liv där :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.