Har en K3, nöjd med den och räcker för mina behöv.
Altan/väggtvätt 1 ggr/år och biltvätt 3 ggr/månad!
Haft den nu i 2 år o aldrig krånglat!

Edit: eller om det tom är en K2 jag har?
Får kolla o återkomma!

Edit 2: Nej en K3 va det :D fast med dom extra tillbehören som kommer med K2an från ICAs hemsida.
 
Redigerat:
A
Kanon! Såg att bolist hade kampaj nu, 1600 kr för den. Kanske köper en sån, orkar den spola bort vägsalt och skit från bilen?
 
Det skulle jag definitivt säga att den klarar!
 
Med rätt kombination av avfettningsmedel så, men det är mycket trevligare att tvätta bilen med en mycket kraftfullare tvätt.
 
A
For och köpte den idag och hann även tvätta bilen. Den är var inte tvättad på hela vintern och allt salt och smuts flög av direkt (la på kallavfettning innan)

Reagerade även på att den var väldigt tyst. Kmr bli riktigt nöjd med denna om den håller bra bara! :) tack för hjälpen!
 
Vi har en likadan K3 med altantvättgrejen, står mest ute i stugan eftersom den används mest där - vill egentligen köpa en hem också, men är lite för snål... var orolig innan köpet att den skulle kännas för klen, men den har varit superbra i 3-4 år nu. Rekommenderas, speciellt med altanmunstycket.
 
Ser att K3 har max 120 bar. Kan det räcka för att rengöra trädgårdsplattor med sjösten? Mossa som växer mellan stenarna sitter väldigt hårt.
 
Det är kombinationen tryck och mängd vatten som avger hur effektiv den är, samt munstycke.
Så du kan säkert få rent plattorna med den tvätten, det är ju en liten maskin så det tar visserligen tid.
Till vår tvätt finns två munstycken varav ett som koncentrerar strålen, med det munstycket kan endast användas till betong. Nu vet jag inte om Kärcher har dessa men de är effektiva, försiktighet krävs då det kan ta bort mera än man önskar.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.