Undrar om någon har erfarenhet av en Thermia Diplomat TWS 8 och om de finns någonstans man kan se hur många påslag av pumpen som sker under en viss tid (xggr/dygn, /månad, /år)?

Har kollat i inst.boken, Thermias hemsida mm men tyvärr inte hittat nåt.
Denna funktion finns tydligen på ex. Nibe och IVT vad jag förstår, eftersom Thermia är rätt likvärdig bör de kanske finnas på den åxå eller har jag fel?
 
Jag är nästan säker på att den funktionen finns på din Diplomat. Det går ju att få ut en massa fin information via PCn, Thermia Online heter väl tjänsten.
 
Har själv en 12:a och du kan se det både på den vanliga panelen och med extrapaketet med datorkoppling
 
Johan Gunverth skrev:
Har själv en 12:a och du kan se det både på den vanliga panelen och med extrapaketet med datorkoppling
Hur gör jag då? Har kollat runt i menyerna men kan inte hitta? [smiley=undecided.gif]
 
M

Jag har också en TWS 8, och har inte hittat det du frågar efter.
Varför vill du veta det föresten ?
 
håller du in höger och vänster knapparna samtidigt under ca 3-5 sek så kommer du in i installationsmenyn där du kan provköra cirkulationspumparna, värmeväxlingsventilen, du kan lägga in egna värmekurver men det rekomenderar jag inte om du inte vet vad du gör! Funderar själv på att skaffa thermia online, är det värt det?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.