Status
Tråden går ej att kommentera.
D09
Nu snackar vi 😎 💪 ✌️

#hämtarchips
 
Jocke Best skrev:
Du menar som en traditionell fångutväxling? Marlen på ena sidan på en bro med Kow i nackskinmet och Matstj på den andra sidan, fasthållen av mr Eskilsson, och så börjar ni sakta gå mot mitten?
Ja, jag är redo, tar staffet med öppna armar. Har stor respekt för äldre människor.
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Får man vara nyfiken och fråga hur gammal han egentligen är? Jag ser att han ibland omnämns som "gamle man", men jag uppfattar honom inte direkt som äldre. Väldigt trevlig är han i alla fall!
 
harry73
D09 sitter med en påse chips och väntar, och det endaste du kan komma med är att fråga efter hans ålder? :thumbdown:;)
 
  • Gilla
D09
  • Laddar…
Men alltså, KnockOnWood har 14 635 inlägg, ni tror väl inte de byter bort honom mot någon med, ursäkta matstj, fjuttiga 779!?

Ni får nog skramla ihop ett rejält gäng som inte är gravt nerknarkade BH-junkies med abstinens och sånt, och övermatcha KOW's 14 635 rätt rejält, över 20 tusen skulle ju jag säga, om ni ska komma nån vart med den där fångutväxlingen.

Skicka hit lite chips D09 e du schysst, mina cheddar-chipotle tog just slut! :D
 
  • Gilla
thomas33 och 2 till
  • Laddar…
D09
thomasx skrev:
Men alltså, KnockOnWood har 14 635 inlägg, ni tror väl inte de byter bort honom mot någon med, ursäkta matstj, fjuttiga 779!?

Ni får nog skramla ihop ett rejält gäng som inte är gravt nerknarkade BH-junkies med abstinens och sånt, och övermatcha KOW's 14 635 rätt rejält, över 20 tusen skulle ju jag säga, om ni ska komma nån vart med den där fångutväxlingen.

Skicka hit lite chips D09 e du schysst, mina cheddar-chipotle tog just slut! :D
Kan inte svara... Måste tugga 😇
 
Ha ha, ber om ursäkt. Det måste varit chocken som talade 😂
 
Mycket konstigt. En omtyckt och respekterad bidragsskrivande, inte känt för brutala påhopp, Något måste ha gått snett. Vi måste veta det för att inte gå lika långt.
Kära forumsägare, ni ska inte berätta vad mannen gjorde för fel men vi vill veta var gränsen går.
Annars riskerar ni antal klickar. Och det väl vad ni lever på.
 
Det brukar vara kutym att man får åtminstone en varning, särskilt om man är en stammis. Utgår från att så har skett även här...
 
osiris skrev:
Det brukar vara kutym att man får åtminstone en varning, särskilt om man är en stammis. Utgår från att så har skett även här...
Blev han inte bara avstängd en månad så han kommer väl igen. Blev han inte varnad 2014 och eventuellt 2015.
Det är klart att skriver man så många inlägg så kan någon bli stött. Vid något tillfälle tog han parti för någon som det ogillades vill jag minnas. Jag räknar med att han kommer tillbaka.
 
Vill minnas att KOW tog en frivillig time out för inte så länge sedan. Efter en varning?
 
harry73
Det är ingen som har påstått att KoW inte haft en varning. Han fick rätt så många. Vi reagerar på att vi upplever honom som trevlig hjälpsam och ibland lite off topic och är lite förvånad att det kan vara anledningen till en avstängning.

Nu kan det vara att han skriver väldig konstiga saker som marlen raderar i princip direkt, men även det är konstig för så snabb är inte ens Marlen.
 
Mikael_L
Thomas_Blekinge skrev:
Mycket konstigt. En omtyckt och respekterad bidragsskrivande, inte känt för brutala påhopp, Något måste ha gått snett. Vi måste veta det för att inte gå lika långt.
Kära forumsägare, ni ska inte berätta vad mannen gjorde för fel men vi vill veta var gränsen går.
Annars riskerar ni antal klickar. Och det väl vad ni lever på.
Följ reglerna och sen bemöter du dessutom andra som du själv vill bemött så är jag rätt säker på du klarar dig fint.


Själv har jag fått inlägg raderade, men än så länge klarat mig från varning.
Och då tycker jag ändå att jag ibland passerat gränsen något. :eek:
 
Redigerat:
Nu är det nog spekulerat i KnockOnWoods person och förehavanden. Han kommer tillbaka och ni kan ställa era frågor till honom då. Jag stänger tråden.
 
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.