Det lär ju fungera likadant i denna bransch som i t.ex. it-branschen, när ett stort företag får nys om ett litet företag med en produkt man kan tjäna pengar på, så blir dom uppköpta och det stora företaget lanserar produkten "ordentligt"

Det jag menar är att ifall nu denna produkt funnits så pass länge, och fungerar så bra, så borde den gå att köpa i varenda bygghandel och det borde pratas mycket mer om den än i en tråd på ett forum.
 
frohike skrev:
Nja.. skulle nog påstå att det är samma system. Det man ser som skiljer är väl att TS länk inte drar ut en jord till utsidan medans fukt1 gör det.. Båda hävdar att man laddar vattnet så att det vandrar mot jord.
Jag avsåg att driva med påståendet att systemet var unikt. Egentligen borde jag veta vid det här laget att den typen av humor inte fungerar så bra i skrift.
 
Tuleborna skrev:
Hej!

På Hem&Villa-mässan i Göteborg visade nya företaget Drypower [länk] upp sin teknik för att få torra källarväggar utan dränering. Bygger på att fukten laddas positivt och att vattenmolekylerna därefter vandrar ut mot den negativa jorden utanför.

De har nu varit här och lämnat offert på jobbet. Nu funderar vi på om det är någon annan som har erfarenhet av tekniken? Google leder oss bara till Drypowers hemsida...

tackar på förhand!
Kollat filmen på hemsidan - Detta är första gången jag hör att man kan omvandla negativa vattenjoner till positiva :D

Vilken höggradig rappakalja : Tror bondfångarna att vatten är ett ladningsbart batteri?

Lurar bara dem som inte vet nåt om kemi eller joner!
 
  • Gilla
Boan
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.