Vart kan jag hitta mer Hydman tyger? Den enda återförsäljaren i min närhet lades ner :'(och nu vill jag ha lite nya färgglada tavlor.. Någon som vet? internet? minns inte vilka det är som tillverkar hennes tyger heller :(

 
Det var väl Kinnasand :-/
 
Kolla med designonline.se de har massor med märkestyger och brukar ta in om man frågar efter särskilda saker. Ett hett tips!
 
Hej, [smiley=dankk2.gif]för svaren
Jag har dock redan fått veta att Hydmans tyg har slutat att tillverkats :'( >:(

Morsan,Kinnasand har blivit uppköpta och heter numera Sand i sverige och dom har rensat FÖR mkt i sitt sortiment...

My Husmus, Designonline hade jag redan kollat också då jag har kontakter där ;)
Men visst har dom fina saker :p

Så nu återstår det i stället att hitta en butik på Vischan som kan tänkas ha något undangömt för att kunna tjäna pengar ::)
Så ser du någon som har Fenix fg 11 eller Nightinggale fg11...
MEDDELA MED DÅ!!!! jag betalar nästan vad som :)
 
Visserligen inte tyg ... men matta: Ullmatta från Ikea, 170 x 230, modern mönster av konstnären Ulrika Walien Hydman, 1000 kr. Finns på Blocket.

http://www.tradera.com/auction/aid_21324040 har flera tyger ...

Kul att du tar upp detta - jag känner igen tyget ... har 2 x 5 m liggandes som skulle bli draperi men som dottern refuserade för närmare tio år sedan ... hade ingen aning om att detta skulle bli attraktivt en dag!
 
Fick faktiskt mail av självaste Ulrika i går :cool:. Sanden har nu blivit uppköpta igen av ett danskt företag.Så i dagsläget så producerade dom bara Olé.
Yonna,sitter du på Nightinggale 11?? :surprised:
Nu blir jag avundsjuk [smiley=cheesy.gif]..tja vill du bli av med lite så vet du vart du kan hitta mej ;) ;D

Man kanske skulle bjuda på fenix..

Edit: Yonna,vart såg du mattan?



 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.