Hoppsan! Världen har äntligen skådat en alternativ väggbeklädnad till bastun! Kors i taket!

Någon som vet något mer om denna väggbeklädnad? Namn, tillverkare, material, kostnad, återförsäljare etc?

bastu-ljust-tra-800x600.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


http://www.dinbyggare.se/olika-bastutyper-vilken-bastu-foredrar-du/
 
Är det inte Exacta eller SunSauna som har de där panelerna?
 
Är det kakelplattor i trä-style :)?
 
Tvärtom tror jag; träplattor i kakelstyle :)
 
Ja, jag fick uppfattningen att det är träplattor i "kakelstyle".
Tack för tipsen, ska kolla upp det :)
 
anledningen till att det brukar vara trä är väl för att minska risken för brännskador om man råkar luta sig mot väggen?
 
Snyggt! Men kunde dom inte photoshoppat hörnet så allt är perfekt på reklambilden?
 
Exacta hade ju lite mer olika varianter på paneler utöver de vanliga, men jag hittade inte panelen på bilden hos vare sig Exacta eller SunSauna.
 
Sjukt störigt. Jag såg de där nånstans och gillade dem inte då, men nu kom jag på att man skulle kunna vitvaxa dem så de blev riktigt fräscha. Och då är de förstås omöjliga att hitta.
 
Suck. Jag har mailat alla som dyker upp när man bildsöker efter denna bild men inte fått svar från någon.
 
Jag epostade dinbyggare, där jag såg bilden, men de har heller inte svarat. De, och alla andra, har väl knyckt den någonstans på nätet, från någon som gjort ett one-off bygge :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.