X: 1,55 är det rätta svaret!

En perfekt present till min dotter och hennes nya bostad!!
 
Svaret är X, 1,55 kg.

Jag och min sambo skall börja bygga vårt hus denna sommaren och då hade denna passat perfekt :D

Ha en trevlig vår alla :)

Hälsningar Veronica
 
Svar: X

Planerar att bygga ett förråd som ska sammanbinda med befintligt garage.
Håller på att skissa på det så att det klarar sig under 15kvm och att så det blir snyggt designmässigt med resten av huset.
Detta skruvdragare kit skulle hjälpa mig så jag slipper springa till byggaffären hela tiden för att jag sakna något tillbehör :) !!!
 
Svar X 1.55 kg

Med 2 tonåringar hemma behövs verktyg som de kan nyttja för att kunna få ha mina egna ifred. Med en Bosch Toolbox från Bygghemma så blir den en perfekt avledningsmanöver och därmed har jag tillgång till mina egna verktyg på samma ställe som jag lade dem på senaste gången.
 
Svar: X

Vi ska bygga en lite större veranda, och, sådär mellan tummen och pekfingret, så kommer den att innehålla ungerför 3,8 miljarder skruvar (give or take). Ska man skruva mycket så vill man ha en skruvdragare som man kan lita på att den fungerar, hela tiden. Jag har kört slut många skruvdragare, men har aldrig lyckats förstöra en Bosch.
 
Svar X 1,55 kg. Jag håller på renoveringar i källaren på vårt 30-talshus. Jag har nog saknat minst 100 verktyg under arbetets gång. Kanske finns några av dessa bland tillbehören till den här skruvdragaren.
 
Svar X.

Å herre gud! Man får ju ståpäls när man ser bilden på paketet man kan vinna!
Motivation: En glasveranda som skall tilläggsisoleras, en söderfasad som skall renoveras, ett staket som skall snyggas till och förhoppningsvis så hinner jag börja på barnens lekstuga... samt att det finns en hel del "småprojekt" så som en önskan om en bastu i källaren till hösten, ett nytt tak över entrén, nya grindstolpar osv. :p
Ja, som ni märker så finns det en hel del som den kommer att användas till.
 
T
Svar: X

Snälla låt mig få byta ut min 119kr Ikea-"skruvdragare".
Snart förstagångs husägare förhoppningsvis så då duger det inte med nått annat än en sån här.
 
Svar: X
Då vi ska börja på vårat köksprojekt kommer en bra skruvdragare till stor nytta. Projektet innebär total utrivning av de gammla köket, väggar och golv och där kommer den verkligen behövas och jag slipper förhoppningsvis köpa en ny då min billiga dragare lagt av. Att man inte köpt en ny är för att de kostar ju en del om man ska ha bra grejer och med småbarn går pengarna till en massa annat.
 
Svar: X

Jag skall inreda en källare till verkstad och montera ihop ett arkivsystem jag kommit över från en kommun. Det skall upp ett arkivhyllsystem i plåt med en miljon konstiga skruvar. Stabila grejer!
Idag lever jag med en billig skruvdragare från Jula med dito noname bitssats som köptes in för skruva ihop ett ikeakök. Bitsen är nu lika runda som skruvdragaren är trött.
En riktig Bosch skulle rädda familjefriden och skruvskallarna! :)
 
Svar: X 1,55kg

I vinter har det blivit alltmer uppenbart att taket på fyrbilsgaraget måste läggas om under kommande år eftersom det rinner vatten rakt genom tak, isolering och allt. Det innebär att lossa på ett rejält antal farmarskruv och efter lyckat byte av råspont, takstolar och papp skruva dit lika många igen. Det är nog det (av många) projekt som skulle må bäst av en bra skruvdragare.
 
Svar: X
I höstas hjälpte jag svärfar att bygga ett litet trädäck runt hans husvagn. Till på köpet lyckades "vi" köra sönder både min och hans skruvdragare. Nu när värmen börjar komma tillbaka är tanken att bygga en altan runt mitt eget hus och då kan det vara bra att ha en maskin som kan dra i några tusen skruv utan att man behöver få en repris på höstens bravad. En fin fin Bosch compact hade suttit som gjuten i näven!
 
Svar: X

Har en redan och är jättenöjd men med denna kommer sommarens altanbygge gå dubbelt så fort eftersom sambon och jag kan skruva samtidigt.
 
Svar: X

Vi skall mura ett garage i vår. Jag kan dock inte mycket om sånt, så då kan jag ju alltid gå runt med en flashig skruvdragare och skruva in en skruv lite här och var. Då kommer övriga inblandade bli djupt imponerade av mina byggkunskaper, och jag kommer slippa bli föremål för lustigheter på grund av min okunskap i byggeri! :D
(Dessutom håller min gamla skruvdragare på att sakta men ack så säkert avsluta sitt liv...)
 
Svar: X 1,55 kg

Till platsbyggd bokhylla
med skåp, lådor och lönnfack,
fordras specialverktyg med klass.
Skruvdragaren från Bosch,
verkar vass !
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.